کد خبر 699370
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
سرزمین کهن

یکی از کارگردان های سریال «سرزمین کهن» درباره پایان تصویربرداری این سریال بیان کرد که تا یک ماه دیگر ضبط تمام می شود

به گزارش مشرق،  سید جمال سیدحاتمی درباره سریال «سرزمین کهن» که این روزها به کارگردانی او و کمال تبریزی ساخته می شود، گفت: این روزها در شهرک سینمایی غزالی هستیم و تدارک رفتن به دانشگاه تهرانیم.

وی ادامه داد: فکر می کنم کار ضبط و تصویربرداری تا یک ماه دیگر یعنی اواخر فروردین تمام می شود و ما در این یک ماه مشغول تصویربرداری نهایی صحنه های دانشگاه تهران هستیم درواقع دانشگاه تهران آخرین لوکیشن ماست.

این کارگردان در توضیح این صحنه ها عنوان کرد: در این صحنه ها اتفاقات و ماجراهای انقلاب ۵۷ را پیگیری می کنیم که بازیگر اصلی آنها آرش مجیدی است و بازیگرانی از جمله بابک حمیدیان ما را همراهی می کنند.

وی درباره اهمیت سریال «سرزمین کهن» و ویژگی های آن یادآور شد: مهمترین ویژگی این کار نویسندگی آن است که علیرضا طالب زاده آن را به نگارش درآورده و همچنین کارگردانی کمال تبریزی که پیش از این از هر دو سریال های موفقی را در تلویزیون دیده ایم و حضورشان می تواند خوب بودن اثر را تضمین کند. از طرف دیگر در این سریال بازیگران با تجربه ای در کار بوده اند که برای مخاطب جاذبه دارند.

سیدحاتمی در پایان اظهار کرد: «سرزمین کهن» از پروداکشن خوبی هم در کار بهره گرفت و محمد مسعود به عنوان تهیه کننده فراهم کننده این مساله بود.

فاز اول این سریال در دهه ۳۰ است، فاز دوم در دهه ۴۰ و فاز سوم در دهه ۵۰ می گذرد و این تغییر زمان که از فاز یک تا فاز سه حدود ۲۰ سال بود باعث شد بعضی از شخصیت های سریال در فاز سوم تغییر کنند که از جمله این بازیگران می توان به آرش مجیدی، پریوش نظریه، سعید راد و... اشاره کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس