کد خبر 699119
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۷
سهام عدالت

دارندگان سهام عدالت که رقم سمت راست کد ملی آنها ۸ می باشد، از بامداد امروز چهارشنبه می توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت از صورتحساب خود مطلع شوند.

به گزارش مشرق، در پی رونمایی از سامانه سهام عدالت، حدود 50 میلیون دارنده این سهام از دیروز به تدریج می توانند با مراجعه به این سامانه به نشانی www.samanese.ir صورت حساب سهام عدالت خود را دریافت نمایند.

بر اساس این گزارش؛ افرادی که رقم سمت راست کد ملی آنها 7 بوده است دیروز می توانند وارد سامانه شده و صورت حساب خود را دریافت کنند.

همچنین دارندگان سهام عدالت که رقم سمت راست کد ملی آنها 8 می باشد، امروز (چهارشنبه) می توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir از صورتحساب خود مطلع شوند.

گفتنی است؛ افرادی که رقم سمت راست کد ملی آنها 9، صفر، یک، 2، 3، 4، 5و 6است می توانند طی روزهای آینده تا 26 اسفند با مراجعه به سامانه صورت حساب خود را دریافت نمایند و بعد از این تاریخ نیز سامانه سهام عدالت دسترسی یکسانی را برای مشمولین سهام عدالت جهت آگاهی از صورتحساب خود فراهم خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 19
  • غیر قابل انتشار: 7
  • نمازی IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    4 2
    ممنون
  • مهمان IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    8 2
    اصلا باز نميشه .شماره اولين رقم سمت راست بابام 8 هست ولي ميگه امروز نوبت شما نيست.اينم لابد سركاريه
  • سربدار IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    23 0
    این چه روشی است به جای آنکه دم عیدی به مردم کمک کنید دست تو جیب مردم می برید با هر ترفندی بابا از خدا بترسید
  • محمد IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    15 0
    تکلیف نیازمندان و کلا بقیه مردم که سهام عدالت نگرفتند چیست؟ خودتات وحدانا فکر می کنید طی این چند سال چند هزار نفر ورشکسته، بیوه، یتیم، بیکار... نیازمند شدند؟
    • 12 IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
      9 0
      5درصد مردم ثروت میلیاردی دارن و95درصد فقیر فلک زده نون ندارن بیمار گرفتار بدبخت ووووووو
  • نجفی ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    8 1
    بابا اینکه پول می خواد یعنی بعئ از ده سال هنوز سود این سهام کوفتی با قیمتش یر به یر نشده!!!!!! حالا باید 460 هزار هم ما بریزیم جیب دولت تا حقوق های نجومی اش و پاداش میلیاردی مدیرانش رو بده دست روحانی درد نکنه امروز کاری کرد که مردم نه تنها نیاز مالی ندارند بلکه دست تو جیب می کنند با کمال میل به دولت کمک می کنند تا دم عید سفره عیالواریش بی آجیل نمونه
  • 12 IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    8 1
    اگر بگیم نه سهام نه یارانه می خوایم ولی قیمت ها به قبل برگردد باید کیو ببینیم عجب کلاه گشادی سرمون رفت مثل پدری به بچه اش بگوید از امروز خونه غذا لباس مدرسه باخودت بیاپول توجیبی بگیر تازه بعداز یه مدت همین هم قطع بشه بگه اصلا برخودت کار کن یه چیزی هم بده به من تامنم با حق تو برم خوشگذرانی گناه دارم
  • مهدی IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    10 0
    پول نقد رو می گیرن و وعده سرخرمن می دن-پول نقد رو این دولت می گیره بدهیش می مونه برای دولت بعد
  • محمد عسگری IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    5 0
    این بابا که پول میخواد از ما - رفتم امروز میگه پول واریز کن تا مالک سهام بشوید گورمون کجا بود کفن داشته باشیم . آی مسئولین کاخ نشین به خدا داریم له میشیم زیر بار قرض و بدهی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس