کد خبر 698364
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

این مزون چندی قبل از بازیگران زن برای رونمایی از پارچه‌های چادر خود دعوت کرد و از آنها خواست برای دقایقی چادر سر کنند و در کنار لوگوی مزون بایستند تا از آنها به منظور تبلیغ عکس گرفته شود و بعد دوباره چادرها را از سر بردارند.

به گزارش مشرق، پوشش «چادر» از گذشته در میان زنان ایرانی باب بوده‌است و همواره برای آن به عنوان برترین تجلی حجاب زن مسلمان برایش احترام خاصی قائل بودند.
 
به همین خاطر هرگونه نوآوری و تغییر در این پوشش همواره با حساسیت‌های زیادی روبه‌رو بوده‌است تا از قداست و احترام این پوشش نزد ایرانیان نکاهد.
 
اما شیوه تبلیغات یک مزون برای فروش پارچه‌های چادرش در روزهای اخیر سروصدا کرد.
 
این مزون چندی قبل از بازیگران زن برای رونمایی از پارچه‌های چادر خود دعوت کرد و از آنها خواست برای دقایقی چادر سر کنند و در کنار لوگوی مزون بایستند تا از آنها به منظور تبلیغ عکس گرفته شود و بعد دوباره چادرها را از سر بردارند.

پخش این عکس‌ها در صفحات اجتماعی این مزون و بازیگران حاضر در این رونمایی، با واکنش‌های منفی مخاطبان روبه‌رو شد و گروهی به آن لقب «فشن‌شوی چادر» دادند و این سبک از تبلیغ را مغایر با حرمت این پوشش دانستند.

اما مسوولان این مزون با گله از واکنش‌های مخاطبان این موضوع را مانعی برای خود دانستند و عنوان کردند که این انتقادات درستی مسیرشان را نشان می‌دهد چون سنگ‌ها همیشه به قطار در حال حرکت زده می‌شود! تنها جمله دفاعیه این مزون این بود که این چادرها فقط برای استفاده در خانه و مجالس طراحی شده‌اند و قرار نیست در محافل عمومی پوشیده شوند.

این درحالی است که این دفاعیه برای مخاطبان کاملاً بدیهی است و نقدهای مطرح شده به شیوه تبلیغات آنهاست وگرنه همه زنانی که از چادر به عنوان پوشش استفاده می‌کنند، همگی چند نمونه از این چادرها دارند.

انتقادات به این فشن شو در شبکه‌های اجتماعی به قدری بالا گرفت که در نهایت این مزون تصمیم گرفت صفحه اینستاگرام خود را از حالت عمومی به حالت خصوصی تبدیل کند.
 
منبع: صبح نو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس