کد خبر 697201
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

تام هنکس با ارسال یک دستگاه قهوه ساز برای محل استراحت خبرنگاران کاخ سفید موجب حیرت شد.

به گزارش مشرق، گزارشگران، عکاسان و متصدیان دوربین‌های فیلمبرداری که پس ار برگزاری نشست‌های خبری کاخ سفید به اتاق استراحت رفتند با دیدن یک دستگاه جدید اسپرسوساز که از سوی یک بازیگر برنده اسکار در آنجا نصب شده بود، دچار حیرت شدند.

کنار این دستگاه یک یادداشت بود که نوشته شده بود: «برای مطبوعاتی‌های کاخ سفید: برای حقیقت، عدالت و راه آمریکایی خوب بجنگید. مخصوصا برای بخش حقیقت مساله.»

تام هنکس در دوران دو رییس جمهور پیشین نیز در زمینه بحث خبری با کاخ سفید مرتبط بود.

http://images.khabaronline.ir/images/2017/3/17-3-3-1023261.jpg

او در دوران ریاست جمهوری بوش دیداری از کاخ سفید داشت که در جریان فیلمبرداری یک فیلم در واشنگتن رخ داد. در آن دیدار او تاکید کرد که مطبوعات رکن چهارم دموکراسی هستند و وقتی فهمید آنها آنجا با مشکل قهوه روبه رو هستند بلافاصله یک ماشین تازه خرید و نوشت: «امیدوارم این دستگاه، چرخه تولید 24 ساعته خبر را کمی دلپذیرتر کند. آب اضافه کنید. پودر بریزید و دگمه را فشار دهید و گزارش تولید کنید. با آرزوی بهترین‌ها. تام هنکس.»

در مارس 2010 نیز او برای فیلم «پاسیفیک» در شبکه اچ‌بی‌او با استیون اسپیلبرگ به کاخ سفید رفت. او دید آن دستگاه خیلی فرسوده و نامرتب شده و با خرید دستگاه دوم نوشت: «شما قرار بود از آن دستگاه خیلی خوب و تمیز استفاده کنید.»


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس