کد خبر 696966
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

نتایج نظرسنجی که بلافاصله پس از سخنرانی ترامپ در کنگره انجام شده نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها بر این باورند که لحن رئیس جمهور آمریکا ملایم تر شده است.

به گزارش مشرق به نقل از نیوزویک، مقام های رسمی آمریکایی تاکید کردند که در پشت صحنه، ایوانکا دختر دونالد ترامپ حامی اصلی لحن ملایم و نرم تر رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی ها است و این مساله چیزی بوده که به خوبی در سخنرانی سه شنبه شب ترامپ در جمع نمایندگان کنگره مشاهده شده است. ایوانکا از لحن ملایم تر و کمتر مبارزه جویانه رئیس جمهور آمریکا حمایت و دفاع کرده است.

سخنرانی ترامپ در کنگره نتیجه تلاش 10 روزه مشاوران ارشد او بوده است. گرچه ترامپ تغییر بزرگ و مهمی در سیاست های اصلی اش نداده است ولی لحن سخنرانی او تفاوت بزرگ و چشمگیری نسبت به قبل داشته است، به خصوص سخنرانی 20 ژانویه اش در مراسم تحلیف ریاست جمهوری.

ترامپ از بسیاری از اظهارات تند و شدید خود را که در هفته های نخست ریاست جمهوری به کار برده بود، در سخنرانی کنگره استفاده نکرده است. ترامپ خواستار اتحاد ملی شد و از تکرار حملات به دموکرات ها و رسانه های خبری خودداری کرده است.

نتایج نظرسنجی که بلافاصله پس از سخنرانی ترامپ در کنگره انجام شده نشان می دهد که اکثر آمریکایی ها بر این باورند که لحن رئیس جمهور آمریکا ملایم تر شده است.

یک مقام ارشد کاخ سفید در این باره تاکید کرد: ایوانکا توصیه هایی برای سخنرانی ترامپ در کنگره آمریکا داشته است و کمک زیادی به پدرش کرده است تا رویکرد جدیدی را با هدف کاهش نگرانی ها نسبت به شیوه مدیریت و اداره امور دولتی اتخاذ کند.

یک مقام رسمی آمریکایی که خواست نامش فاش نشود در این باره گفت: ایوانکا پدرش را تشویق کرده تا لحن امیدوارکننده ای در سخنرانی اش داشته باشد. ایوانکا واقعا در این مساله نقش داشته و به نرم شدن لحن ترامپ کمک کرده است.

ایوانکای 35 ساله به یک مشاور غیررسمی ولی موثر و بانفوذ ترامپ تبدیل شده است به خصوص در امور مربوط به زنان و اقلیت ها.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس