"جرج دبلیو بوش" وارد خلیج فارس شد/ قادر؛ جدیدترین موشک ضد کشتی ایران/بزودی از 2فروند آنتونوف148بهره برداری می شود/آخرین وضعیت دو ماهواره جدید ایرانی/انتصاب معاون نیروی دریایی با حکم رهبر انقلاب/6 فروند 'ايران 140' بزودي صادر مي‌شود/ رونمایی از 3 دستاورد مهم جنگال

*جدیدترین پروژه های فضایی ایران
 
ایران در حالی در 12 مهرماه به استقبال جشن بین المللی علم و فناوری فضایی می رود که بر اساس رتبه بندی پایگاه استنادی ISC از لحاظ تولیدات علمی در این حوزه پس از ترکیه رتبه دوم و در دنیا در رتبه 44 قرار دارد.
 
*قادر؛ جدیدترین موشک ضد کشتی ایران
 
یکی از نکات بسیار جالب در باره موشک قادر این است که در یکی از آزمایش های این موشک با سرجنگی که تنها یک ششم سرجنگی واقعی بود قادر موفق به هدف قرار دادن یک هدف واقعی با طول 63 متر شد که در اثر اصابت این موشک کشتی مذکور غرق شد. بنابراین پیداست با سرجنگی با قدرت 6 برابر، قادر قادر به غرق کردن کشتی های بسیار بزرگتر دشمن است.
 
*"جرج دبلیو بوش" وارد خلیج فارس شد
 
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: جدیدترین و پیشرفته ترین ناوهواپیما بر آمریکا با نام "جرج دبلیو بوش" با 75 هواپیمای جنگی،‌ 25 بالگرد و 25 هزار نفر نیرو دارد که با اسکورت و وحشت از قدرت ایران وارد آبهای خلیج فارس شده که تمامی تحرکات آنها تحت نظر نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران است.
 
*بزودی از 2فروند آنتونوف148بهره برداری می شود
 
منطقی گفت: بزودی 2 فروند هواپیمای آنتونوف 148 در خطوط هسا قرار خواهند گرفت تا مشتریان ما بتوانند کیفیت این هواپیما را از نزدیک مورد تست قرار دهند.
 
*آخرین وضعیت دو ماهواره جدید ایرانی
 
سرپرست سازمان فضایی ایران با تشریح آخرین دستاوردهای و برنامه های فضایی کشور از تاخیر پروژه پرتاب محموله زیستی به فضا که قرار بود در نیمه نخست امسال انجام شود خبرداد و تاکید کرد که اجرای این پروژه به مطالعات بیشتر و عمیق تری نیازمند است.
 
 
*انتصاب معاون نیروی دریایی با حکم رهبر انقلاب
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: برای اولین بار با حکم رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای(مدظله العالی)، دریادار رستگاری به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش منصوب شد.
 
* 6 فروند 'ايران 140' بزودي صادر مي‌شود
 
مدير عامل سازمان صنايع هوايي گفت: بزودي 6 فروند هواپيماي مسافربري 'ايران 140' ساخته شده در كشور صادر مي شود.
 
 
*ناکارامدی سپرموشکی در برابر موشکهای ایران
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ایران برنامه‌ای مشخص دربرابر سپر موشکی ناتو در ترکیه دارد، گفت: اگر موشک‌های بالستیک ایران پرتاب شود به طور قطع سامانه موشکی ناتو ناکارآمد خواهد بود.
*رونمایی از 3 دستاورد مهم جنگال
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) از سه دستاورد مهم این قرارگاه در حوزه جنگ الکترونیک رونمایی کرد.
 
*توانایی ایران در انحراف ماهواره‌های جاسوسی
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء از توانمندی ایران برای ایجاد اخلال در کار ماهواره‌های نظامی و جاسوسی خبر داد.
 
 
*آموزش های ویژه صلحبانان ارتش
 
فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران اعلام كرد : نيروهاي صلحبان كشورمان آماده اعزام به مناطق مورد نياز سازمان ملل متحد در قالب ماموريت صلحباني هستند.
*جزئیات جدیدترین زیردریایی ایرانی با نام "فاتح"
 
جدیدترین زیردریایی بومی با نام "فاتح" به منظور حفاظت از منافع دریایی جمهوری اسلامی، بزودی به ناوگان ارتش افزوده خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 13
  • پریسا ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
    0 0
    سلام خسته نباشید چطوری میتونم تازه ترین اخبار نظامی ایران را در خلیج فارس داشته باشم ؟
  • وطن پرست ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    1 0
    سرچ کن
  • اق مهدی ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
    0 0
    ای بگردم داغ شما نبینم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس