کد خبر 692965
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

همچون نوبت های قبلی حضور گروهی اعضای هیات دولت در مجلس، جمعی از نمایندگان با تجمع در جلوی صحن که محل نشستن دولتی هاست به رایزنی با آنان پرداختند.

به گزارش مشرق، جلسه علنی امروز یکشنبه اول اسفند مجلس شورای اسلامی با این که تماماً به استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی داشت، اما شاهد حاشیه های انگشت شماری بود که به شرح ذیل است:

ـ در بدو ورود آخوندی به مجلس، بعضی اعضای شاخص فراکسیون امید از جمله غلامرضا حیدری و محمدرضا تابش به سمت وی رفته و ضمن روبوسی دقایقی با وزیر صحبت کردند.

ـ همچون نوبت های قبلی حضور گروهی اعضای هیات دولت در مجلس، جمعی از نمایندگان با تجمع در جلوی صحن که محل نشستن دولتی هاست به رایزنی با آنان پرداخته و عملاً به سخنان ناطقان بی اعتنایی کردند.

ـ سیدمهدی مقدسی نماینده اراک که در موافقت با استیضاح صحبت می کرد در بخشی از سخنان خود با اشاره به این که در روزهای اخیر چند نوبت به علت عارضه خفیف قلبی به بیمارستان مراجعه کرده است، به طنز خطاب به نمایندگان گفت که اگر به واسطه این عارضه، اتفاقی برایش افتاد، آن را به بندهای استیضاح وزیر راه اضافه نکنند.

ـ نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه که در موافقت با استیضاح عباس آخوندی صحبت می کرد هنگام سخنان خود خطاب به وی گفت: «40 میلیارد پول بی پدر و مادر چه شد؟» که علی لاریجانی رئیس مجلس به میان سخنانش آمد و اظهار داشت: «شما این قدر عصبانی بودید که پول را مورد خطاب قرار دادید» که قاضی پور جواب داد: «وقتی 40 میلیارد از بیت المال می رود، حتماً من عصبانی می شوم».

ـ امروز و در روز استیضاح وزیر راه، جمله ای از مقام معظم رهبری بر روی صفحه نمایشگر میانی صحن به نمایش درآمد که شائبه هایی ایجاد کرد؛ جمله این بود: «باید مسائل مهم تر و فوری تر از تقدم برخوردار شوند»

ـ خروج علی لاریجانی رئیس مجلس از صحن و نشستن مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس با تعابیر گوناگونی از سوی خبرنگاران مواجه شد که عمدتاً حول یک محور می چرخید و آن این که خیال ها از بابت بی حاشیه بودن استیضاح و ابقای وزیر راه آسوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس