رئیس رژیم صهیونیستی گفت باید کرانه باختری تحت حاکمیت اسرائیل قرار بگیرد و فلسطینیان ساکن آن نیز تابعیت اسرائیلی دریافت کنند.

  به گزارش مشرق، «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی خواستار الحاق تمام «کرانه باختری» به دیگر مناطق فلسطین اشغالی تحت نام اسرائیل و اعطای تابعیت اسرائیلی به فلسطینیان ساکن این منطقه شد.

به نوشته روزنامه «هاآرتص» ریولین با اینکه بصورت مستقیم نامی از «فلسطینیان» یا کرانه باختری نبرد اما امروز (سه‌شنبه) صراحتا گفت: «معتقدم صهیون (اسرائیل یا سرزمین موعود فلسطین) متعلق به ماست و حاکمیت اسرائیل باید به تمام مناطق آن (از جمله کرانه باختری) گسترش یابد».

وی طی یک همایش مطبوعاتی در قدس اشغالی توضیح داد: «حاکمیت بر یک منطقه خاص، به تمام ساکنان آن تابعیت ارائه می‌دهد. هیچ بهانه‌ای نیست. نمی‌شود یک قانون برای اسرائیلی‌ها و قانونی دیگر برای غیر اسرائیلی‌ها وجود داشته باشد.»

درخواست رئیس رژیم صهیونیستی برای تصرف و اشغال بخش‌های باقی‌مانده از سرزمین فلسطین بعد از آن مطرح می‌شود که تمامی اعضای کابینه راست‌گرای اسرائیل به نخست وزیری «بنیامین نتانیاهو» نیز خواستار الحاق کرانه باختری و غزه هستند.

پارلمان رژیم صهیونیستی «کنست» پیشتر لایحه‌ای را تصویب کرد که درپی آن ساخت‌ساز شهرک‌های بیشتر در اراضی باقی‌مانده از فلسطین من‌جمله کرانه باختری و قدس شرقی و تصرف زمین‌های خصوصی فلسطینیان را قانونی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس