حضور پر رنگ برخی هیات های مذهبی و پایگاه های اطلاع رسانی مذهبی در یکی از راهرو های سالن تهران، حال و هوای فاطمی نمایشگاه رسانه های دیجیتال را دوچندان کرده است.

به گزارش مشرق، عطر یاس فاطمی در فضای چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی پیچیده است و با حضور در قسمت پایگاه های اینترنتی می توان این عطر خوش را استشمام کرد.
 
حضور پر رنگ برخی هیات های مذهبی و پایگاه های اطلاع رسانی مذهبی در یکی از راهرو های سالن تهران، حال و هوای فاطمی این نمایشگاه را دوچندان کرده است.
 
در این قسمت از بخش رسانه های برخط شاهد حضور پایگاه های اطلاع رسانی مذهبی از جمله عقیق، وارث، خیمه گاه، روضه نیوز، فرات تی وی (ذاکرپیک) هستیم. این رسانه ها با هدف اشاعه فرهنگ و معارف اهل بیت (ع) یک سوی نمایشگاه را شبیه به حسینیه کرده اند و رنگ و بوی فاطمیه را در غرفه های خود جانمایی کرده اند.
 
در این بخش از نمایشگاه، عقیق، خیمه ای برپا کرده و غرفه خود را مانند حسینیه ای مزین به پرچم های شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه کرده است. کمی آن طرف تر شاهد حضور پایگاه اطلاع رسانی سید رضا نریمانی هستیم. مداح جوانی که سوز صدایش، دل ها را عازم دمشق و اشک ها را به یاد شهدای مدافع حرم جاری می کند.
 
کمی جلوتر، غرفه فرات تی وی(ذاکرپیک) حضور دارد و با طراحی غرفه ای به شکل صحن مقدس حضرت اباعبدالله (ع) سینه های مشتاق را کربلایی می کند. این غرفه با عنوان "پر مخاطب ترین رسانه مذهبی در فضای مجازی" در چهارمین رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، شرکت کرده است.
 
جلوتر، غرفه وارث  دیده می شود، رسانه ای نام آشنای هیئت ها که چند سالی است در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی شرکت می کند. پرچم های آویزان شده از بالای این غرفه، وارث را از غرفه های کناری اش متمایز کرده است.
 
روبروی وارث، غرفه خیمه گاه حضور دارد؛ خیمه گاه با شعار تحقق مجازی خیمه های حقیقی در چهارمین دوره نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی شرکت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس