کد خبر 689818
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

تروریست‌های حاضر در جنوب دمشق تلاش داشتند محاصره را شکسته و به دیگر عناصر تروریستی در استان «قنیطره» برسند که با مقاومت نیروهای سوری ناکام ماندند.

  به گزارش مشرق، شب گذشته دهها تن از عناصر تروریستی محاصره شده در حومه جنوب غرب استان دمشق حملات گسترده‌ای علیه ارتش سوریه و نیروهای دفاع ملی در روستای «المقروصه» انجام دادند.

تروریست‌ها حملات خود را از ارتفاع مروان در محور شهرک بیت جن آغاز کردند و در تلاش بودند با عقب راندن نیروهای سوری محاصره را بشکنند و ارتباط با دیگر عناصر تروریستی را در استان قنیطره برقرار کنند.

در مقابل نیروهای سوری توانستند تمامی تحرکات عناصر تروریستی را در همه محورها رصد کنند و با آتش سنگین توپخانه آنان را هدف قرار دادند.

درگیری‌ها میان ارتش سوریه، نیروهای دفاع ملی و هنگ جولان با تروریست‌ها تا صبح امروز ادامه یافت که در نهایت عناصر تروریستی با متحمل شدن خسارات فراوان مجبور به عقب نشینی شدند.

ناکامی تروریست‌ها برای شکست محاصره در دمشق

در این درگیری ها 30 تن از عناصر تروریستی از پای درآمدند و دهها تن دیگر نیز زخمی شدند. سایر عناصر تروریستی نیز با ناکام ماندن حملات از منطقه متواری شدند.

تروریست‌ها در این حملات تلاش کردند با اشغال روستای المقروصه به سوی مناطق همجوار با استان قنیطره پیشروی کنند و محاصره را بشکنند.

همزمان توپخانه ارتش خطوط کمک رسانی تروریست ها را در محورهای بیت جن و مغرالمیر هدف قرار دادند. در این حملات، خسارات مالی و جانی سنگینی به تروریست‌ها وارد آمد.

عناصر تروریستی در ماههای گذشته با اشغال ارتفاع حمریه در استان قنیطره تلاش فراوانی برای نفوذ به شهرک «حضر» انجام دادند که با مقاومت نیروهای سوری این حملات ناکام ماند.

تروریست ها درصدد بودند با اشغال شهرک حضر محاصره همقطارهایشان را در حومه غربی دمشق ( شهرک بیت جن) بشکنند. تروریست‌های مستقر در ارتفاع حمریه تنها 5 کیلومتر با شهرک بیت جن فاصله دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس