شهردار تهران گفت: حضور مردم انسجام و وحدت را در سایه ولایت فقیه به نمایش می‌گذارد و این خود مهمترین پاسخ به گزافه‌گویی‌های آمریکایی‌ها است.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اصفهان در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: خدا را شاکرم که در روز پیروزی انقلاب اسلامی توفیق حضور در شهری را دارم که انقلابی‌ترین مردم ایران را دارد، مردم اصفهان بیشترین هزینه را برای پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس دادند و حضور در جمع این مردم برای من افتخار است.

وی افزود: دشمنان ما دشمنانی قسم خورده هستند، تا زمانی که روحیه مبارزه با ظلم و استکبارستیزی داشته باشیم آنها همیشه از دست ما ناراحت خواهند بود، مگر اینکه در زمانی احساس شود آنها به دنبال نرمش هستند.

شهردار تهران تصریح کرد: با رفتاری که دولتمردان آمریکا شروع کردند امروز خواهند دید که مردم ما هرچقدر به مبارزه بیشتر فراخوانده شوند استقامت و تلاش بیشتری از خود نشان خواهند داد، همان طور که در دوران دفاع مقدس و دیگر حوادث در دفاع از آرمان‌های امام و رهبری به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه 22 بهمن روز پیوند همیشگی بین امت، امام و رهبری است، گفت: هر تهدید و مشکلی که برای کشور ما به وجود آمده بدون شک مردم برای خنثی کردن آن در میدان حاضر شده‌اند، حضور مردم انسجام و وحدت را در سایه ولایت فقیه به نمایش می‌گذارد و این خود مهمترین پاسخ به گزافه‌گویی‌های آمریکایی‌ها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس