کد خبر 688756
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

ائتلاف عربی ضد یمنی به سرکردگی عربستان مدعی رهگیری و انهدام دو موشک بالستیک شلیک شده یمن به سمت مواضع شبه نظامیان در شرق المخاء واقع در غرب تعز شد.

  به گزارش مشرق، نیروهای یمنی شب گذشته با «مزدوران» سعودی در شرق منطقه «المخاء» استان تعز واقع در جنوب غربی درگیر شدند که در پی آن ده‌ها نفر از عناصر «مزدور» و نظامیان سودانی عضو ائتلاف، کشته و زخمی و 11 خودروی آنها نیز منهدم شد.

در همین حال، یک منبع نظامی وابسته به دولت مستعفی یمن به پایگاه خبری «مصدر آنلاین» گفته که در درگیری‎های شب گذشته، ارتش یمن و انصارالله دو موشک بالستیک هم به سمت مواضع شبه نظامیان سعودی در شرق مخاء واقع در غرب تعز، شلیک کردند که قبل از اصابت، هدف قرار گرفت.

منبع نظامی افزود: «حوثی‌ها از پایگاه نظامی ابو موسی الاشعری در منطقه الخوخه واقع در جنوب الحدیده دو موشک بالستیک شلیک کردند، اما سامانه ضد موشکی ائتلاف سعودی آنها را هدف قرار داد.»

این در حالی است که هنوز مقامات نظامی یمن خبر شلیک دو موشک بالستیک به مواضع شبه نظامیان در شرق المخاء را تائید نکرده‎اند.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله بامداد روز دوشنبه هفته جاری یک موشک بالستیک از نوع «برکان2» را به سمت مواضع نظامیان سعودی در غرب ریاض شلیک کردند، اما عربستان تاکنون هیچ واکنشی در قبال آن نشان نداده است و سکوت را در پیش گرفت.

یگان موشکی و توپخانه‎ای ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله روز سه شنبه مواضع و محل تجمع مزدوران سعودی در نجران و جیزان را هدف قرار داد.

المسیره گزارش داد که ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله پایگاه نظامی الضبعه و عاکفه در نجران را هدف حملات توپخانه ای و موشکی خود قرار داد و همزمان مواضع سعودی در شمال الخوبه را منهدم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس