کد خبر 688263
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

رژیم صهیونیستی طی چند ساعت 14 حمله علیه نوار غزه انجام داد، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در واکنش به این موضوع اعلام کردند تل‌آویو مسئول کامل تبعات حملات است.

  به گزارش مشرق، حماس، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل تبعات افزایش حملات علیه نوار غزه و هدف قرار دادن پایگاه‌های مقاومت و تاسیسات اعلام کرد.

بر اساس وبسایت رسمی حماس، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس اعلام کرد: این حملات، خطرناک است و باید متوقف شود؛ اسرائیل با این اقدامات تلاش می‌کند بر جنایات و تعرض‌های خود در حق اسرا و مردم قدس و نوار غزه سرپوش بگذارد.

برهوم نسبت به ادامه اینگونه حماقت‌ها هشدار داد و در ادامه تأکید کرد انفجار اوضاع جز به سمت خود اسرائیل بازنخواهد گشت.

جهاد اسلامی

«داوود الشهاب» مسئول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل حملات علیه نوار غزه اعلام کرد .

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، وی گفت: ما دنبال تشدید درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی در نوار غزه نیستیم اما ابدا اجازه نمی‌دهیم این رژیم شکست‌های خود را با حمله به نوار غزه بپوشاند.

الشهاب تأکید کرد: حملات باید متوقف شود و جلوی دروغگویی و فریب‌کاری که پوششی برای سیاست‌های خصمانه است، باید گرفته شود ، این سیاست‌ها شکست خواهد خورد و به صاحبانش باز خواهد گشت.

وی در ادامه گفت مقاومت علیرغم تمام این تعرض‌ها که در مقابل دیدگان جهانی و بدون هیچ واکنشی برای توقف آن انجام می‌شود، به آتش‌بس پایبند خواهد بود.

«ایام البزم» سخنگوی وزارت کشور فلسطین در نوار غزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی طی چند ساعت گذشته 14 حمله به مناطق مختلف در نوار غزه داشته و منجر به خسارت‌های بسیاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس