کد خبر 687614
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱

رئیس شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری معتقد است که فرم بدنی کیانوش رستمی از استاندارد قهرمانی خارج شده است و برای رسیدن به نقطه مطلوب باید چند ماه تمرینات فشرده بدنسازی را در دستور کار قرار بدهد.

به گزارش مشرق،  محمد زهتاب گفت : متاسفانه عملکرد  کیانوش رستمی در لیگ وزنه برداری ناامید کننده بود، از منظر فنی وقتی به عملکرد وی نگاه می‌کنیم در می‌یابم که آمادگی جسمانی وی در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

وی ادامه داد: من از نزدیک نظاره‌گر عملکرد وی در لیگ وزنه برداری بودم و دریافتم که فرم بدنی این وزنه بردار از استاندارد قهرمانی فاصله گرفته است در حالی‌که در نقطه مقابل آن سهراب مرادی بعد از المپیک تمرینات خودش را رها نکرد و توانست در لیگ عملکرد خوبی را از خود به ثبت برساند.

این پیشکسوت وزنه برداری کشورمان با اشاره به دلیل افت بدنی رستمی می‌گوید: یک قهرمان المپیک بعد از المپیک 40 روزی را در وضعیت ریکاوری نسبی قرار می‌گیرد، اما رستمی در وضعیت ریکاوری صدردصد قرار داشته است و همین امر سبب شد که فرم بدنی وی از ایده آل لازم خارج شود.

رئیس شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری در پایان گفت: البته کیانوش رستمی که خود مدعی است که اطلاعات بسیار خوبی از شرایط فنی وزنه برداری دارد در لیگ به گونه‌ای وزنه انتخاب کرد که زمینه حذفش نیز فراهم شود در حالیکه یک قهرمان المپیک باید در انتخاب وزنه‌های خودش نیز دقت کند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس