کد خبر 687554
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو مهمترین برنامه های مترو در ایام دهه فجر را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمد بنی حسن در تشریح برنامه‌های دهه فجر در مترو گفت: ایران ما انقلاب ما، در قالب های متنوع فرهنگی و هنری و با مشارکت فرهنگسرای مترو در ایستگاه متروی شهدای تهران برگزار می‌شود. ارتقای شناخت مردم در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با ترویج نا کارآمدی نظام و هم چنین افزایش آشنایی با فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی و شخصیت حضرت امام خمینی (ره) و تقویت روحیه استکبار ستیزی با محوریت انقلابی گری از اهداف اجرای این برنامه است که در آن اجرای سرود دانش آموزی، اجرای نمایش میدانی، برپایی نمایشگاه  کتاب، ایستگاه کاریکاتور، ایستگاه خوشنویسی، رادیو انقلاب، نمایشگاه عکس انقلاب، ایستگاه خاطرات انقلاب، بازی های فکری، مشاوره حقوقی و قضایی رایگان و نمایش عروسکی و مسابقات فرهنگی از جمله برنامه هایی است که به اجرا در می آید. 

وی افزود: ویژه برنامه «ایران ما، انقلاب ما» از 14 الی 17 بهمن در ایستگاه متروی میدان شهدا میزبان مسافران شهر زیر زمینی است.

نمایشگاه توانمندی‌های مردمی در گذرگاه‌های فرهنگی مترو

بنی حسن بیان کرد: همزمان با فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، دو نمایشگاه در زیرگذر شهید لشکری و تئاترشهر برگزار می شود. در راستای حمایت از تولید ملی و هم چنین تحقق اهداف این شرکت مبنیبر گسترش و تقویت خوداتکایی و خودباوری و عزت ملی، معاونت فرهنگی و اجتماعی اقدام به برگزاری دو نمایشگاه کرده است. نمایشگاه زیرگذر شهید لشکری واقع در ایستگاه میدان آزادی میزبان سازمان ها و نهاد های مرتبط با سازمان فنی و حرفه‌ای استان تهران و با مشارکت مرکز الزهرا به معرفی و ارایه دستاوردها و توانمندی های آموزشی آموزشگاه های غرب استان تهران اقدام کرده است.

 معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو، با اشاره به اینکه در همین راستا زیرگذر تئاتر شهر نیز شاهد برگزاری نمایشگاهی با مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است گفت: در این نمایشگاه که با هدف ارایه خلاقیت ها و توانایی ها است دستاوردهای شهروندانی که از طرف شهرداری معرفی شده اند در غرفه هایی به منظور عرضه و فروش این دستاوردها برپا شده است.

برگزاری پایگاه مشاوره حقوقی در ایستگاه های مترو

وی بااشاره به اینکه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، پایگاه مشاوره حقوقی با عنوان «یاوران عدالت» برپا می شود اظهار کرد: هدف از برگزاری این برنامه، ارتقای فرهنگ نظم و انضباط و قانون گرایی در بین مسافران شهر زیرزمینی است که با مشارکت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران(بسیج حقوقدانان) و با حضور کارشناسان حقوقی در 15 ایستگاه منتخب برگزار خواهد شد.

بنی حسن ادامه داد: پایگاه مشاوره یاوران عدالت از تاریخ 17 الی 21 بهمن ماه پاسخگوی سوالات حقوقی مسافران مترو خواهد بود.

شکوه انقلابی گری در قاب تصویر

 بر اساس گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو، وی خاطرنشان کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه پوستر با عنوان « انقلابی گری» برگزار می شود. این نمایشگاه با هدف ارتقای شناخت مردم در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با ترویج نا کارآمدی نظام و در قالب پوستر، پذیرای مسافران مترو خواهد بود. طرح های گرافیکی به کار رفته در این پوسترها بیانگر پیشرفت و توسعه کشور اسلامی در تمامی ابعاد به خصوص فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که در طول سی و هشت سال گذشته شاهد به ثمر نشستن حرکت های انقلابی و جهادی در همه عرصه ها بوده ایم.  نمایشگاه پوستر انقلابی گری با مشارکت معاونت فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین و در 20 قاب مسافران متروی ایستگاه شادمان را به تماشا دعوت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس