کد خبر 68676
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۷

به گزارش مشرق به نقل از افكار، جامعه اسلامي ورزشكاران استان اصفهان در بيانيه اي به مناسبت هفته دفاع مقدس نسبت به اتفاقات رخ داده در بازي تيم ملي واليبال و دست دادن عده اي از بازيكنان با داور زن اين بازي واكنش نشان داد.
متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:

قهرمانان واقعي ملت ايران شهدا هستند.
مقام معظم رهبري
***
هر سال، آغاز ماه مهر يادآور تجاوز شيطان به مرزهاي نوراني ايران اسلامي است؛ تجاوزي كه اگر چه در ظاهر، تلخ بود و همراه با ويراني، و به خون نشستن هزاران انسان شريف و آزاده اين سرزمين؛ اما در باطن، دستاوردهايي بس بزرگ و شكوهمند داشت كه بخشي از آنها، اكنون و بعد از ۲۳ سال از پايان جنگ، خودنمايي مي كند. و امروز حكمت هاي نهفته در پيام هاي پير مرادمان حضرت امام خميني (ره) خودنمايي مي كند كه فرمود: "ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده ايم، ما در جنگ ابهت دو ابر قـدرت شـرق و غـرب را شكستيم، ما در جنگ ريشه هاى انقلاب پربار اسلامى مان را محكم كرديم، جنگ ما فتح فلسطين را به دنبال خواهد داشت، جنگ ما موجب شد كه تمامى سـردمداران نظام هاى فاسد در مقابل اسلام احساس ذلت كنند..."
و اينگونه است كه رهبر عزيز انقلاب فرموده اند: "امروز با پیشرفت و درخشش کشور و تأثیر عمیق آن در بیداری عالم اسلام، بار دیگر ارزش مجاهدت فداکارانه‌ی شهیدان عزیز ما آشکار گشت. خدای حکیم و قدیر را سپاسگزاریم که خون شهیدان ما ضایع نگشت و این فداکاری‌ها جان تازه‌ئی به امت اسلام بخشید."
اينك و در هفته دفاع مقدس، خاطره دلاورمردي ها و قهرماني هاي قهرمانان واقعي ملت ايران را پاس مي داريم و بر عهد ديرينه خود با آرمان هاي شهدا و امام شهدا پاي مي فشاريم.
و تأكيد مي كنيم كه امروز نيز كشور ما به قهرمانان واقعي و آرمان هاي آنها نيازمند است و بايد تلاش كنيم تا چنين قهرماناني را كه سعادت آينده ايران اسلامي را تأمين خواهند كرد تربيت كنيم و بر صدر بنشانيم.
اگر امروز، شاهد وقايع نامناسبي در عرصه ورزش كشور هستيم،اگر اخلاق و فضيلت هاي انساني آنگونه كه بايسته است مورد اهتمام نيست،اگر ماديات و مشهورات زمانه، بيشتر از اخلاقيات و فضائل مورد توجه ورزشكاران ما قرار گرفته است،اگر امروز در ميادين ورزشي ضدارزش ها ناپسند نيست – به مانند اقدام ناشايست اخير برخي واليباليست هاي تيم ملي در دست دادن با داوران زن مسابقات – و يا رفتارهاي غيراخلاقي برخي بازيكنان مطرح فوتبال و يا دوپينگ هاي مكرر در برخي رشته هاي ورزشي و ....همه اينها ناشي از آن است كه متأسفانه روح اخلاق و جوانمردي در ورزش ما مورد خدشه قرار گرفت است و قهرمانان پوشالي را به جاي قهرمانان واقعي كه هم در ميدان مبارزه و هم در ميدان اخلاق قهرمان بودند نشانده و به عنوان الگو به جوانان و نوجوانان مان معرفي نموده ايم.
اميد كه با سرلوحه قرار گرفتن راه و مرام شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اخلاق و فضائل اخلاقي و اسلامي بيش از پيش در عرصه ورزش حكمفرما گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 0
    ایول به این بیانیه چه عجب یکی موضع گرفت
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    واقعاً کارشان باعث تاسف و بی آبرویی است...خدا ما را به راه راست هدایت کند...
  • ... ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    0 0
    کاش این کارو نمیکردن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس