مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: ستاد راهیان دانشجویی در بسیج دانشجویی شهرستان‌های استان فارس تشکیل شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، اسماعیل قزل‌سفلی در جلسه قرارگاه استانی راهیان نور دانشجویی استان فارس، گفت: هدف از برپایی این اردو، تبیین و ترویج فرهنگ و معارف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای انتقال آن به نسل جوان و دانشجو است. بسترسازی برای برگزاری یک اردوی معنوی و زیارت با معرفت، همراه با ایجاد روحیه انقلابی و شهادت طلبی  از دیگر اهداف راهیان نور خواهد بود.

وی افزود: تبیین و ترویج رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بیان عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی، مد نظر برنامه‌ریزان این حرکت قرار دارد. همچنین با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، کاروان‌های راهیان‌نور دانشجویی به اسم شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است.

وی در ادامه از تشکیل ستاد راهیان دانشجویی در بسیج دانشجویی شهرستان‌های استان فارس خبر داد و گفت: این ناحیه در راستای حمایت از دفاتر بسیج دانشجویی در برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی، قرارگاه راهیان‌نور دانشجویی را راه‌اندازی کرده است.

قزل‌سلفی یادآور شد: دانشجویان شرکت کننده در اردوهای راهیان‌نور، قرار است از یادمان‌ها، زیارتگاه‌ها و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس