رئیس ستاد کنگره لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) از شناسایی و جمع‌آوری بیش از نیمی از آثار شهدای مخابرات این لشکر خبر داد و گفت: هفتمین یادواره شهدای مخابرات و الکترونیک لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) ۱۵ بهمن برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، اکبر باقری دولابی، رئیس ستاد کنگره لشکر 10 سیدالشهدا(ع) از برگزاری هفتمین یادواره شهدای مخابرات این لشکر خبر داد و گفت: لشکر 10 سیدالشهدا(ع) در طول هشت سال دفاع مقدس, 276 شهید مخابرات را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ستاد کنگره شهدای لشکر 10 سیدالشهدا(ع) تاکنون بیش از 130 نفر از این شهدا را شناسایی کرده است.

وی ادامه داد: در همین خصوص تاکنون کتاب «زمین, زمین, آسمان» در چهار بخش، «پرواز قاصدک‌ها» در خصوص زندگینامه و خاطرات این شهدا و تمبر اختصاصی شهدای مخابرات توسط ستاد کنگره شهدای لشکر 10 سیدالشهدا(ع) به چاپ رسیده است.

باقری دولابی ابزار امیدواری کرد: ستاد کنگره لشکر 10 سیدالشهدا(ع) در نظر دارد تا پایان سال 97 ضمن شناسایی مابقی شهدای مخابرات, آثار و خاطرات این شهدا را جمع‌آوری کند.

رئیس ستاد کنگره لشکر 10 سیدالشهدا(ع) در ادامه با اشاره به برگزاری شش دوره یادواره شهدای مخابرات این لشکر از سال 78 گفت: هفتمین یادواره شهدای مخابرات و الکترونیک لشکر 10 سید الشهدا(ع) در روز جمعه 15 بهمن ماه از ساعت 18:30 الی 20:30 با سخنرانی علی‌اکبر رائفی‌پور در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات واقع در خیابان شریعتی به سمت شمال، نرسیده به پل سید خندان برگزار خواهد شد.

باقری دولابی از نمایش مستند «رشادت‌های شهدای مخابرات» در زمان دفاع مقدس, خاطره‌گویی رزمندگان مخابرات در دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده این شهدا به عنوان دیگر برنامه‌های این یادواره یاد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس