کد خبر 681410
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

حملات جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق مختلف یمن چند شهید و زخمی بر جا گذاشت.

  به گزارش مشرق به نقل از المسیره، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی امروز شنبه به حملات خود به استان‌های مختلف یمن ادامه دادند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌‌های ائتلاف متجاوز سعودی منطقه آل مغرم در بخش باقِم در صعده واقع در شمال یمن را دوبار هدف قرار دادند.

همچنین منطقه المزرق در بخش حِرض استان حجه، سه بار هدف حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی قرار گرفت.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی منطقه کیلو 7، فرودگاه الحدیده و منطقه الجبانه در استان الحدیده را چندین بار بمباران کردند.

منابع محلی گفتند که در پی حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به منطه مغیبر در بخش موزع، یک شهروند یمنی به شهادت رسید و چند راس دام تلف شد.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی صبح امروز نیز منطقه‌ای در بخش المخا از توابع استان تعز را هدف قرار دادند که در پی این حمله دست کم یک زن یمنی به شهادت رسید و شماری زخمی شدند.

از سوی دیگر مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی منطقه آل شبوان در بخش وادی عبیده در استان مارب ومنطقه بنی شهاب در بخش المُتون در استان الجوف را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

حملات ائتلاف متجاوز سعودی به یمن به‌بهانه بازگرداندن مشروعیت به این کشور به‌نمایندگی عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن از ششم فروردین ماه 1394 آغاز شده است.

رژیم سعودی با وجود حملات بی‌وقفه خود که حاصل آن کشته و زخمی شدن هزاران انسان بی‌گناه بوده است، نتوانسته است هیچ کدام از اهداف شوم خود را در راستای سلطه بر یمن و منابع آن محقق کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس