فعال حقوقی بحرین گفت: اعدام سه جوان معترض بحرینی توسط رژیم آل‌خلیفه را باید عقده گشایی محور ارتجاع از شکست‌های پیاپی در سوریه، یمن و عراق دانست.

  به گزارش مشرق، «امین محمد الابراهیمی» وکیل بحرینی اعدام سه معترض بحرینی را عملی بزدلانه و نقض فاحش حقوق بشر توصیف کرد و گفت: رژیم آل خلیفه در برابر چشمان کشورهای غربی که مدعی حقوق بشر هستند دست به چنین جنایتی زده است.

وی با بیان اینکه آل خلیفه راه را به روی هر راه حل سیاسی بحران کنونی در کشورش بسته است، گفت: ملت بحرین امروز بیش از هر روز دیگری باید مخالفت خود را با جنایات تروریستی مقامات منامه اعلام کنند.

فعال حقوقی بحرین حرکت نهادهای حقوق بشری برای برخورد با سرکوبگری های رژیم آل خلیفه را خواستار شد و تاکید کرد: سکوت در برابر این جنایت خود جرم محسوب می شود، دنیا باید برای توقف جنایات آل خلیفه ورود کند و این مسئولیت بزرگی است که بر دوش همه ملت های شریف مخالف با ظلم و دیکتاتوری نهاده شده است.

الابراهیمی گفت: موج محکومیت اعدام سه معترض بحرینی از سوی نهادهای حقوق بشری در داخل و خارج بحرین هشدارها درباره پیامدهای این جنایت را روشن کرده است.

فعال حقوقی بحرین با اشاره به ردپای واضح رژیم آل سعود در جنایت آل خلیفه، گفت: اگر حمایت سعودی ها از بحرین نبود مقامات این کشور به خود اجازه ارتکاب چنین عمل بزدلانه و وحشیانه ای نمی دادند.

وی با اشاره به سابقه رژیم آل سعود در ارتکاب چنین جرایمی تاکید کرد: تقریبا یک سال پیش شیخ نمر باقر النمر، روحانی برجسته شیعی در عربستان به طرز وحشیانه ای توسط حکومت سعودی اعدام شد و هم اینک این جنایت در بحرین تکرار شد.

الابراهیمی با بیان اینکه رژیم آل خلیفه و همتای سعودی آن در تنگنای شدیدی قرار دارند، گفت: این محور در همه عرصه های نبرد در منطقه یکی پس از دیگری شکست خورده بنابراین می خواهد روحیه از دست رفته خود را در عرصه سرکوب انقلاب بحرین بازیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس