کد خبر 679923
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹

کشف مخفیگاه طالبان در «بلخ»، کشته شدن ۵ نفر در انفجار «غور» و بازداشت 3 نفر از اعضای طالبان در «غزنی» مهم‌ترین رویدادهای امنیتی ۲۸ دی افغانستان است.

به گزارش مشرق، کشف مین از مخفیگاه طالبان در «بلخ»، کشته شدن 5 نفر در انفجار «غور»، بازداشت 3 نفر از اعضای طالبان در «غزنی»،‌ برگزاری تظاهرات در «فراه»،‌استقرار 300 خانواده جنگجویان خارجی در «زابل» مهمترین رویدادهای امنیتی 28 دی افغانستان است.

کشف مین از مخفیگاه طالبان در «بلخ»

 در نتیجه عملیات ویژه ارتش بر یک مرکز ساخت و ساز مین طالبان در بلخ مقدار زیاد وسایل که از آن در ساخت جلیقه‌های انتحاری، مین و مین های کنترل از راه دور استفاده می‌شد، کشف و ضبط شد.

کشته شدن 5 نفر در انفجار «غور»

در پی انفجار یک بمب دستی در ولایت غور، 5 عضو یک خانواده زخمی شدند.

مقامات محلی اعلام کردن که یک مادر همراه با 4 کودکش در این انفجار زخمی شدند که حال 3 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.


بازداشت 3 نفر از اعضای طالبان در «غزنی»

به گزارش فارس،‌ مقامات امنیتی غزنی از بازداشت 3 مخالف مسلح دولت در شهر غزنی خبر می‌دهند.

رئیس مبارزه با جرایم جنایی غزنی گفت: نیروهای امنیتی موفق به شناسایی و بازداشت 3 نفر از اعضای طالبان از شهر غزنی خبر دادند. 

برگزاری تظاهرات در «فراه»

به گزارش فارس،‌ صدها تن از مردم ولایت فراه در تظاهراتی همراه با اعتصاب خواهان برکناری محمد آصف ننگ از مقام ولایت شدند.
استقرار 300 خانواده جنگجویان خارجی در «زابل» 

 رئیس امنیت پلیس زابل اعلام کرد : 300 خانواده جنگجویان خارجی در شهرستان های «دای چوپان»، «ارغنداب» و «خاک افغان» مستقر هستند.

«جیلانی فراهی» نوشت: اگر برای از بین بردن آنان اقدامات جدی انجام نشود در آینده تهدید جدی به زابل و استان های مرزی بوجود خواهد آورد.

ناپدید شدن 4 ماهه دختری در «سرپل»

مادری از اهالی سرپل ادعا می‌کند که از چهار ماه پیش دخترش از سوی برخی افراد ربوده شده، اما به هر نهادی که برای رسیدگی به این قضیه مراجعه کرده با او همکاری نشده است.

این زن ادعا می‌کند که دخترش دانشجوی سال چهارم دانشکده تعلیم تربیه دانشگاه سرپل بود که در مسیر راه دانشگاه از سوی یک نجار ربوده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس