کد خبر 67928
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۱

پارك موضوعي فيلم «آواتار» ساخته معروف و پرفروش جيمز كامرون در آمريكا ساخته خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، كمپاني والت ديسني طي توافق با «جيمز كامرون»، كارگردان فيلم «آواتار» و «جان لندو» تهيه‌كننده اين فيلم قصد دارد پارك موضوعي اين فيلم سه‌بعدي را راه‌اندازي كند.

اين پارك قرار است در دنياي ديسني در ايالت فلوريدا ساخته شود و از ابتداي سال 2013 وارد مرحله ساخت خواهد شد.

به گزارش اسكرين ديلي، جيمز كامرون از مشاوران اصلي ساخت اين پارك موضوعي خواهد بود كه ايده‌هاي ناب وي در زيبا ساخته شدن آن مطمئنا تاثيرگذار خواهد بود.

«آواتار» يک فيلم علمي ـ ‌تخيلي سه‌بعدي است كه توسط جيمز کامرون نوشته و کارگرداني شده و در دسامبر 2009 به نمايش درآمد و محصول کمپاني آمريکايي فاکس قرن بيستم است.

در سال 1995 کامرون نمايشنامه آواتار را يه اتمام رساند. اين فيلم چندين سال در دست ساخت بوده و در لس‌آنجلس، نيوزيلند و خليج مکزيک فيلمبرداري شده است.

«آواتار» كه دو سال گذشته اسكار بهترين جلوه‌هاي ويژه و فيلم‌برداري را كسب كرد، با هزينه ساخت ‌500 ميليون دلار عنوان پرهزينه‌ترين توليد تاريخ سينما را يدك مي‌كشد و ساخت آن يكي از مهم‌ترين رويداد‌هاي هنري و سينمايي سال ‌2009 بوده است. اين فيلم بيش از ‌16 ميليون‌بار در اينترنت به صورت غيرقانوني از سوي كاربران دانلود شد كه اين بيشترين ميزان تكثير غيرمجاز فيلم بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس