کد خبر 678032
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

با اكران فيلم سينمايي «خانه‌اي در خيابان چهل و يكم» و «شاباش» تركيب اكران فيلم‌ها تغيير كرد.

به گزارش مشرق، دو فيلم سينمايي «خانه‌اي در خيابان چهل و يكم» و «شاباش» به تركيب اكران اضافه شد كه به ترتيب با موضوع اجتماعي و كمدي توان جذب مخاطب را دارند. در ميان فيلم‌هاي روي پرده فيلم «هفت ماهگي» نظر مخاطب را به خود جلب كرد.
علي سرتيپي، مديرعامل دفتر پخش فيلميران درباره فروش فيلم‌هاي اين دفتر گفت: فيلم سينمايي «هفت‌ماهگي» توانست نظر مخاطب را جلب كند. اين فيلم در گروه آزاد اكران شده و هم اينك به فروش 650 ميليون تومان دست يافت و در برخي سينما‌ها با فروش فوق‌العاده نيز مواجه شد.

وي ادامه داد: فيلم سينمايي «سلام بمبئي» هم اينك در تهران و شهرستان به فروش 11 ميليارد و 300 ميليون تومان دست يافت. فيلم «يتيم خانه ايران» در دو سالن سينما اكران خود را ادامه مي‌دهد و هم‌اينك فروش فيلم به 2‌ميلياردو‌80 ميليون تومان رسيد و در شهرستان 17‌سالن در اختيار دارد و در 30 سالن سينما سيار نيز به نمايش خود ادامه مي‌دهد.
حبيب اسماعيلي، مدير دفتر پخش رسانه فيلمسازان مولود گفت: فيلم سينمايي «مشكل گيتي» در تهران هشت سالن در اختيار دارد و هم اينك به فروش 840 ميليون تومان دست يافت. فيلم سينمايي «وارونگي» به فروش 430ميليون تومان در تهران و شهرستان رسيد. اكران شهرستان فيلم به تازگي آغاز شده است. فيلم سينمايي «گيتا» نيز به فروش 340 ميليون تومان دست يافت.

فياض هوشيار مدير پخش دفتر سيماي مهر درباره فروش فيلم «خانه‌اي در خيابان چهل‌ويكم» گفت: فيلم هنوز سرگروه ندارد و در گروه آزاد به نمايش درآمده به همين دليل روز چهارشنبه 12 سالن و روز گذشته 14 سالن در اختيار داشتيم. اقبال مخاطب در دو روز اول خوب بود و سالن‌ها ترغيب شدند و تقاضاي نمايش فيلم را دارند كه از فردا با دريافت حواله نمايش سالن‌هاي بيشتري فيلم را به نمايش خواهند گذاشت. فيلم هم اينك ظرف دو روز 50ميليون تومان در تهران فروش داشت.
 
بنابر اين گزارش، تا زمان آماده‌سازي گزارش فروش دفاتر پخش ديگر فيلم‌ها ارقام فروش فيلم‌هاي دفاتر را در اختيار خبرنگار فارس قرار ندادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس