معاون دبیرکل حزب الله لبنان به مهم‌ترین دلایل پیروزی ارتش سوریه و حزب الله در نبرد حلب پرداخت.

به گزارش مشرق، حسین مرتضی مدیر دفتر و خبرنگار العالم در سوریه گزارش کرد: شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به مهم‌ترین دلایل پیروزی نیروهای سوریه و حزب الله در نبرد حلب تاکید کرد که این نیروها، مرگبارترین سلاح تروریست ها یا همان (سلاح انتحاری ها) را در حلب درهم شکستند.

وی افزود: این درحالی است که تروریست ها عقیده داشتند که تنها با عملیات انتحاری و انفجاری عوامل تروریستی، میدان برای تروریست‌ها خالی خواهد شد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود: تروریست ها درحالی چنین عقیده ای داشتند که نیروهای مقاومت و ارتش سوریه با ایمان و اراده و پایداری خود، این سلاح تروریست ها را درهم شکستند و این امر همه معادلات میدان جنگ حلب را تغییرداد.

حسین مرتضی خبرنگار العالم به نقل از شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد که "پیروزی حلب هدیه ای الهی بود که به برکت خون شهدا و پایداری در مقابله با فکر تکفیری محقق شد".

شیخ نعیم قاسم با تاکید بر این که حزب الله همواره از راه حل سیاسی برای پایان دادن به جنگ در سوریه حمایت می کند، تصریح کرد که حزب الله هیچ طرح و برنامه سیاسی در سوریه یا منطقه ندارد و نکته مهم آن است که لبنان و سایر کشورهای همجوار در امن و امان باشند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در پایان مصاحبه با حسین مرتضی خبرنگار العالم، از تلاش های العالم در پوشش دادن جنگ در سوریه بویژه جنگ آزادسازی حلب در مقابله با جنگ روانی دشمن، قدردانی کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس