کد خبر 67539
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۰

جاستین لین فیلم‌ساز جوان سینما که با هدف احیای ترمیناتور و کارگردانی پنجمین قسمت این مجموعه فیلم علمی – تخیلی و اکشن دعوت شده، به دیدار آرنولد شوارتزنگر و جیمز کامرون بازیگر و کارگردان اصلی این مجموعه فیلم رفت.

 به گزارش مشرق به نقل از فارس، هدف از این دیدار بحث درباره قسمت بعدی «ترمیناتور» بود و لین با دیدگاه‌ها و نظرات این دو در زمینه قصه قسمت پنجم آگاه شد.
به گفته جاستین لین: «می‌خواستم نظر جیمز کامرون را در ارتباط با این پروژه بدانم و برایم خیلی مهم است که می‌دیدم چه طرح‌هایی در این رابطه دارد.»
این فیلم‌ساز که از دوستداران مجموعه فیلم «ترمیناتور» است، فاش کرد که قبل از این چند بار تلفنی با کامرون و آرنولد صحبت کرده است.
لین می‌گوید: «با آن که جیمز کامرون بخشی از پروژه‌ «ترمیناتور5» نیست، ولی بسیار مایل است که با من همکاری و هم‌فکری کند. او نه فقط کارگردان فیلم نیست، بلکه در امر تولید آن هم نقشی ندارد و یکی از تهیه‌کنندگان آن نیست. ولی به عنوان یک فیلم‌ساز همکاری بسیار خوبی با یک همکار خود دارد و نکات خیلی خوبی را در رابطه با کارگردانی این فیلم به من گفته است.»
هنوز زمان دقیقی برای شروع کار تولید قسمت پنجم «ترمیناتور» اعلام نشده و معلوم نیست که آرنولد شوارتزنگر با این پروژه همکار می‌کند یا خیر.
احتمال زیادی وجود دارد وین‌دیزل دوست لین (که از او به عنوان رقیب آرنولد اسم می‌برند) نقش اصلی قسمت جدید فیلم را بازی کند.
دیزل و لین طی دو سال اخیر در دو قسمت جدید مجموعه فیلم «سریع و آتشی» با یکدیگر کار کرده‌اند. این فیلم‌ها فروش خوبی در جدول گیشه نمایش داشته‌اند.
جاستین لین گفته قصد دارد «ترمیناتور» را نیز مثل مجموعه فیلم «سریع و آتشی» احیا و دوباره‌سازی کند.
چهارمین قسمت «ترمیناتور» که دو سال قبل اکران عمومی شد، شکست تجاری خورد و منتقدان سینمایی هم نقدهایی منفی بر روی آن نوشتند.
عدم موفقیت مالی و انتقادی فیلم باعث شد تا تهیه کنندگان آن تصمیم بگیرند فکری اساسی درباره این پروژه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس