کد خبر 673217
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

شاخه نظامی حماس با انتشار دو ویدئوی 36 و 54 ثانیه‌ای، به صورت تلویحی از زنده بودن نظامی اسرائیلی «شاؤول آرون» خبر داد، آرون در سال 2014 اسیر شد.

  به گزارش مشرق، گردان‌های االقسام شاخه نظامی حماس در شب سال نو میلادی (2017)  دو ویدئو منتشر و تلویحا اعلام کرد «شاؤول آرون» نظامی اسیر شده اسرائیلی زنده است.

گردان‌های القسام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد این ویدئو را به مناسبت جشن تولد 23 سالگی آرون منتشر کرده است .

در اولین ویدئو که 36 ثانیه است ، 6 نفر که لباس نظامی پوشیده‌اند و صورت‌های آنها مشخص نیست بر روی صندلی نشسته‌اند و در میان آنها مردی بر روی صندلی چرخدار به شماره پیراهن 102 قرار دارد.

بر روی میز نیز کیکی قرار دارد که بر روی آن نوشته شده گذشت 3 سال در زندان‌های حماس. افراد حاضر در ویدئو مرتب به زبان عبری «تولدت مبارک آرون» را تکرار می‌کنند.
 

در ویدئوی دوم که 54 ثانیه است شخصی که بر روی صورت او تصویر شاؤول آرون قرار داده شده ، نشان داده می‌شود که دست‌هایش را با طنابی محکم به صندلی بسته‌اند و سعی دارد خود را رها کند و سپس فردی که لباس دلقک پوشیده و بر روی صورت او چهره بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار داده شده، وارد می‌شود  و این دلقک با اسیر ویدئو در جشن میلادش همراهی می‌کند و شمع تولد او را خاموش می‌کند.

در پایان ویدئو به دو زبان عربی و عبری نوشته شده : سال جدید و نظامی «شاؤول» همچنان دور از خانواده‌اش است؛ تصمیم در دست دولت اسرائیل است.
 

القسام در 20 ژوئیه 2014 (در جریان جنگ 51 روزه) در عملیاتی منحصر به فرد در «حی التفاح» واقع در شرق غزه، 14 نظامی اسرائیلی را کشت و آرون را اسیر کرد اما تا کنون کاملا به صراحت اعلام نکرده بود که آیا وی زنده است یا اینکه فقط جسدش را در اختیار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس