بروجرد - رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: موضع گیری های آمریکا و همپیمانانش در حمایت از آشوب های سال ۸۸ نشان داد این فتنه خارج از مرزهای ایران طراحی شده بود.

به گزارش مشرق، علاءالدین بروجردی در سخنانی اظهار داشت: نهم دی ماه حماسه جاودانه ملت بزرگ ایران در برابر توطئه های دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی است که قصد بر هم زدن امنیت ملی و براندازی نظام را داشتند.

فتنه ۸۸ از خارج از مرزها طراحی شده بود

وی بیان داشت: عده ای با حمایت های دشمنان ملت ایران به مقدسات ما توهین کردند و با قصد بر هم زدن امنیت ملی و اقدامات براندازانه فتنه ۸۸ را رقم زدند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه موضع گیری های آمریکا و همپیمانانش در حمایت از آشوب ها و درگیری های سال ۸۸ نشان داد این فتنه از خارج از مرزهای ایران اسلامی طراحی شده و عده ای از فریب خوردگان داخلی در این دام قرار گرفته اند.

بروجردی اظهار داشت: دشمنان ملت بزرگ ایران با تحلیل های غلط خود از وضعیت ایران در برابر فتنه طراحی شده، احساس کردند که زمینه سوءاستفاده آنها فراهم است، غافل از اینکه ملت ما با ده ها هزار شهید این انقلاب را رقم زده و با تقدیم فرزندان برومند خود انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

وی ادامه داد: بی شک بصیرت انقلابی ملت ایران در آن زمان و رهنمود های ارزشمند رهبر انقلاب توانست همه توطئه های دشمنان علیه ملت ایران را خنثی کند و ملت یک بار دیگر نشان داد انقلاب ما با دو عنصر مردم و رهبری در استمرار این نظام الهی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

حماسه ۹ دی جاودانه شده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در نهم دی ماه سال ۸۸ مردم به پیروی از ولایت در مسیر حمایت از انقلاب اسلامی با حرکت پرشور و عظیم خود خاطره ای به یادماندنی در تاریخ انقلاب برجای گذاشتند و همه توطئه های دشمنان خود را نقش بر آب کردند.

بروجردی افزود: ملت بزرگ ایران در برابر بی حرمتی های فتنه گران به حضرت ابا عبدالله حسین(ع) هر ساله با حضور گسترده خود در راهپیمایی نهم دی ماه از باورها و اعتقادات خود دفاع می کنند و قطعا امسال هم مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی نهم دی نشان خواهند داد که با همه وجود خود به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی پایبند و معتقدند.  

وی گفت: نهم دی یکی از صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی است چرا که پس از گذشت سی و اندی سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم با همه وجود خود همچنان به نظام جمهوری اسلامی، جایگاه والای ولایت فقیه معتقد و پایبند هستند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور مستمر و حداکثری مردم در سالروز نهم دی ماه نشان می دهد که هر زمان لازم باشد مردم ایران در حمایت از رهبری و انقلاب اسلامی پاسخ آمریکا و همه کسانی که در این کج راهه قرار گرفته باشند را می دهند.

بروجردی گفت: به نظرم یکی از اقدامات ماندگار و ارزشمند ملت ایران همین حماسه نهم دی است که به لطف خدا جاودانه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس