مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم سازمان صدا و سیما و رونمایی از تمبر یادبود سردار شهید حسین همدانی از جمله برنامه‌هایی است که فردا(دوشنبه) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم اربعین شهادت شهید مدافع حرم محسن خزائی و سالگرد شهادت شهید داوود جوانمرد امروز (دوشنبه) با حضور جمعی از مدیران و اصحاب رسانه ملی و سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و مدیحه سرایی سعید حدادیان از ساعت 14 الی 15:30 در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود.

شهید مدافع حرم داوود جوانمرد اولین شهید رسانه ملی بود که سال گذشته توسط ترورست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهر او در قطعه 40 گلزار شهدای‌بهشت زهرای تهران آرام گرفت.از شهید جوانمرد دو فرزند به نام‌های زینب و صبورا به یادگار باقی مانده است.شهید محسن خزائی نیز از خبرنگاران سازمان صدا و سیما بود که 22 آبان امسال در حین پوشش آخرین وضع میدان نبرد و پیشروی رزمندگان در منطقه منیان و خط مقدم نبرد رزمندگان سوری با تکفیری‌ها در غرب حلب بر اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر توسط تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل شد. از این شهید والامقام سه فرزند به نام‌های محمد هادی, مهدی و زینب به یادگار مانده است.

دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محرم ترک در «به تماشای‌سرو»

جمعی از پرسنل فرهنگسرای رضوان به همراه جمعی از خادمان شهدا به منظور تکریم خانواده معظم شهدا, ثبت خاطرات ارزشمند شهدا, آشنایی جوانان با سیره رفتاری و تربیتی شهدا امروز (دوشنبه) همزمان با سالروز ولادت شهید محرم ترک با خانواده این شهید دیدار می‌کنند.«به تماشای سرو» از جمله برنامه هایی است که توسط فرهنگسرای رضوان هر هفته دوشنبه ها در منزل خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.شهید محرم ترک متولد سال 57 و نخستین شهید ایرانی مدافع حرم حضرت زینب(س)است که 29 دی سال 90 در عملیاتی مستشاری در دمشق به شهادت رسید.

برگزاری دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم « حاج حمید تقوی‌فر»

مراسم دومین سالگرد شهید مدافع حرم «حمید تقوی‌فر» امروز (دوشنبه) با حضور خانواده شهدا, رزمندگان و عموم مردم تهران پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجدجامع امام حسن مجتبی(ع) شهرک شهید بروجردی واقع در بزرگراه بعثت برگزار خواهد شد.شهید سید حمید تقو‌ی‌فر، پنجمین شهید مدافع حرم خوزستان و از فرماندهان اطلاعات و عملیات در دوران دفاع مقدس بود که ششم دی‌ماه سال 1393 در شهر سامرا به شهادت رسید. پیکر پاک این شهید در بهشت‌آباد اهواز  و در کنار مزار پدر شهیدش سید نصرالله تقوی‌فر آرام گرفته است.

رونمایی از تمبر یادبود سردار شهید همدانی

آیین رونمایی از تمبر یادبود سردار شهید همدانی و تجلیل از خانواده شهدای بسیج ادارات امروز (دوشنبه) با حضور سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و خانواده معظم شهدا در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود. تجلیل از خانواده شهیدان اینانلو، محمدرضا جبلی و محمد نوروزی از دیگر بخش های این مراسم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس