کد خبر 668817
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

متخصص طب سنتی گفت: میگرن ترکیبی از انواع سردردهاست و مانند سردردهای ناشی از سرماخوردگی یا تومور مغزی نیست که با دارو درمان شود.

به گزارش مشرق، حسن سعیدی متخصص  طب سنتی گفت: در طب سنتی ۲۸ گروه سردرد داریم. علت یکسری از سردردها مربوط به داخل سر می شود و تعداد دیگری مربوط به داخل بدن است.
 
وی افزود: میگرن ترکیبی از انواع سردردهاست. علت دقیق سردردهای میگرنی تاکنون مشخص نشده است. و این نوع سردردها مانند سردردهای ناشی از سرماخوردگی یا تومور مغزی نیست که با دارو درمان شود.
 
این متخصص طب سنتی ، گفت: در طب سنتی تعدادی از سردردها را بر اساس مزاج فرد درمان می کنند مثلاً می گویندسردرد می تواند ناشی از مزاج گرم، سرد، خشک یا مرطوب باشد و ممکن است کسی که دارای مزاج سرد است با قرار گرفتن در معرض باد سرد، سردرد شود، همچنین فردی به دلیل داشتن مزاج گرم با قرار گرفتن در معرض آفتاب، سردرد شود.
 
سعیدی ادامه داد: همچنین کسی که دارای مزاج خشک است و بسیاری سردرد آن را حمل بر آلرژی می کنند یا کسی که سردرد آن در فصل خاص یا ورود در سرزمین خاص یا مصرف غذایی ایجاد می شود همه اینها به مزاج فرد مرتبط می شود.
 
این متخصص طب سنتی گفت: همچنین علت بعضی از سردردها در طب سنتی مشکلات بدنی همچون معده، عوارض رحمی و به طور کل مشکلات بدن از مغز سر تا کف پا می تواند باشد ،که با درمان این مشکلات، سردرد فرد نیز التیام می یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس