کد خبر 663530
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

مادامی‌ که سلطه گری دشمن ادامه داشته باشد، استکبارستیزی نیز ادامه خواهدداشت و لذا اعتماد و حسن نیت به دشمن اوج بی‌بصیرتی و ذلت‌پذیری است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، آزاده ممتاز سیدعلی اکبر مصطفوی در یادداشتی نوشت:
   
 آیه 217 از سوره مبارکه بقره: «ولایزالون یقاتلونکم حتی یردوکم عن دینکم ان ستطاعو »
این آیه اهداف دشمنان را به‌وضوح بیان می‌دارد. منظور این است که دشمنان با تمام توانشان با ما در نبردند، که انگیزه و اراده ما را در زمینه های مختلف تضعیف نمایند و اگر بتوانند ما را از دین مان برگردانند. نه آن دینی که حکومت عربستان و امثالهم بر وفق مراد استکبار برای دنیا شان به کارمی گیرند. دردناکتر از همه مسلمان نماهای داخلی هستند که دین را برای دنیا شان ابزار نموده و از حسن نیت، صداقت، اعتماد و اعتقاد جامعه سوءاستفاده می کنند. خواسته یا ناخواسته، آب در آسیاب دشمنان می ریزند. منظور ما از دین، دینی است که حضرت امام حسین«ع» به تبع از جدش رسول گرامی اسلام محمد«ص» در اوج بصیرت و فداکاری، حق طلبی، ظلم ستیزی و حریت را به بشریت آموختند. دینی که تحت امر ولایت‌فقیه باعث سقوط رژیم2500ساله سلطنتی در ایران گردید. دینی که در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را در مقابل ابرقدرت ها به پیروزی رساند. دینی که بر اساس آن 37سال است ملت ایران تحت امر ولایت‌فقیه در مقابل توطئه‌های دشمنان باافتخار ایستاده است و استکبار از چنین دینی در هراس است.
 
مادامی‌ که سلطه گری دشمن ادامه داشته باشد، استکبارستیزی نیز ادامه خواهدداشت و لذا اعتماد و حسن نیت به دشمن اوج بی‌بصیرتی و ذلت‌پذیری است. با تمام این تفاصیل باید توجه داشت در کنار امنیت ملی و قدرت نظامی کارسازترین مبارزه، برنده‌ترین سلاح و بهترین ‌تبلیغات برای خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان، اطاعت‌پذیری عملی از ولایت‌فقیه است.
 
اطاعت‌پذیری عملی در واقع یعنی اجرای ضوابط که در پی آن رعایت عدالت، رفاه اجتماعی، مبارزه اصولی و قاطعانه با مفاسد گوناگون، صداقت در گفتار و عمل خصوصاً مسئولان ذی‌ربط، ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر به معنای واقعی آن، رسیدگی به خواسته‌های به‌حق و قابل‌اجرا در جامعه، عمل به اهداف و پیام شهدا و آرمان‌های امام «ره » و ارج نهادن به ایثار گران ..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس