وزیر‌ سابق اطلاعات ‌با اشاره به اظهارات ‌رئیس جمهور در دانشگاه تهران گفت: در ‌مدت مذاکرات رهبری بارها به دولتمردان با فریاد گوشزد کردند که در مورد مذاکره عجله نکنید و به توان داخلی کشور روی آورید.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی شب گذشته در یادواره شهدای کوی اندیشه ساری اظهار داشت: حضور در جلسات یادواره‌های شهدا نورانی و باصفا بوده و استان‌های مازندران و گلستان در برگزاری مراسمات پاسداشت ارزش‌های شهدا در کشور پیشتاز هستند.

وی افزود: جلسات یادواره‌های شهدا امتداد محرم و صفر بوده چراکه شهدا اسیر عشق و دلدادگی را طی کردند.

مصلحی با اشاره به اجتماع میلیونی ملت‌های مسلمان در اربعین امسال در کربلای معلی تصریح کرد: در دهه چهارم انقلاب با پاسداشت و حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت توانستیم این اجتماع به رخ جهانیان و استکبار بکشانیم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در دو سال گذشته با همه رسانه‌های همسوی خود در صدد خدشه وارد کردن بر اجتماع اربعین حسینی بوده است، افزود: حضور میلیونی ملت‌های مسلمان در اربعین سالار شهیدان سبب شد تا اکنون در اروپا و آمریکا کتب معرفی امام حسین (ع ) قابل توجه انسان‌ها و جوامع آن کشورها قرار گیرد.

وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد با اشاره به اینکه تاثیرگذاری حرکت اربعین حسینی برای این است که اندیشمندان اروپایی و آمریکایی به فکر چرایی نهضت سالار شهیدان بیفتند، یادآور شد: مقوله " مقاومت " ملت‌های مسلمان در دنیا زبانزد زده و رژیم صهیونیستی را به ترس و وحشت از اسلام واداشته است.

وی با بیان اینکه راه شهدا رهرو و پیرو بوده و تمام شدنی نیست، افزود: شهدا شرح صدر بالایی دارند و در بزنگاههای زندگی انسان حاضر وناظر بر اعمال آنان هستند.

مصلحی با اشاره به اینکه شهدای امروز انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم متاثر از نهضت کربلای حسینی هستند، یادآور شد: باید رهرو واقعی راه شهیدان باشیم و از آنان درس بگیریم.

وزیر اطلاعات دولت نهم با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سالهای اخیر از واژه " نفوذ" به فراوانی استفاده کردند، گفت: گفتمان نبوی و علوی با پروژه نفوذ زمانی در دوران پیامبر خاتم تبدیل به گفتمان اموی شده بود.

وی با اشاره به اینکه منافقان کوردل در ایران اسلامی، 18 هزار مسلمان این مرز و بوم را به خاک و خون کشیدند، تصریح کرد: متاسفانه اکنون به واسطه رسوخ پروژه نفوذ، عده ای با شنیدن واژه آمریکا و اروپا، آب در دهانشان می‌ریزد و سوسه شیطانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از پروژه نفوذ به عنوان تهدیدی برای کشور نام می‌برند، افزود: در صورت غافل شدن آحاد جامعه از این تئوری رهبری، کشور ایران به سرنوشت امویان در دوران نبی مکرم اسلام مبتلا خواهند شد.

مصلحی با اشاره به نقض برجام از سوی استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار، گفت: متاسفانه به دلیل برخی نظرات واهی عده‌ای از دولتی‌ها، کشور 2.5 سال معطل آنان شده بود.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته کنگره آمریکا، 81 مصوبه تحریم جدید علیه ایران صادر کرده است، افزود: در این مدت رهبری بارها به دولتمردان با فریاد گوشزد کردند که در مورد مذاکره عجله نکنید و به توان داخلی کشور روی آورید که متاسفانه این فریادها مورد توجه برخی از این آقایان نبوده است.

مصلحی با اشاره به اینکه 30 درصد مشکلات اقتصادی کشور ناشی از تحریم‌هاست و باید کشور به توان داخلی اتکا کند، تصریح کرد: در شرایطی کشور تحریم را می‌گذراند که گمرکات کشور و کف خیابان‌ها از خودروهای خارجی پر شده، پس مردم از دولت می‌پرسند در شرایط تحریم و عدم رابطه با آمریکا این خودروهای خارجی از کجا آمده است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه ملت ایران آگاه و هوشیار باشد و فریب آمریکایی‌ها را نخورد، گفت: رژیم سرمایه‌داری آمریکا در آستانه فروپاشی بوده و باید به مدیریت و درایت به موقع مقام معظم رهبری در اداره کشور افتخار کنیم و شکرگذار باریتعالی باشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 47
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    این خودروهای خارجی که ذرزمان دکتر فراوان میامد.چیز جدیدی نیست.
  • ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    مجلس اگه مجلس بود باید روحانی رو عزل میکرد
  • سرور ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    آن زمان هم اشتباه بود الان هم اشتباه است.وقتی عده ای از سطل زباله برای خوردن قوت لایموت غذا جمع می کنند چه نیازی به واردات خودروهای آنچنانی برای معدود افراد جامعه است.دکتر قبلی هم اشتباه داشت اما قرار بود دکتر جدید اشتباهات او را حذف کند و جامعه را بهتر کند.اینها حقیقت بود یا فقط شعار انتخاباتی؟
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    اقای مصلحی خیلی باتقوا و لایق هستند
  • مراد ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    شکر خدا گفته های رهبر عزیز در مورد برجام در آرشیو صدا وسیما است .چرا رسانه کوتاهی می کند قبل اخبار برای یاد آوری مردم سخنرانی رهبر فرزانه را پخش کند.منم منم های روحانی وتیم مذاکرات را هم پخش کنند اینها با دشمن دست به یکی کردند و بدانند وبترسند از جان فدا های آتیش زیر خاکستر خامنه ای را مگر می شود با دروغ وکلک مردم را گول بزنندو مملکت را اداره کنند . خدایا تورا بحق استخوان در کلو ی امام علی ع مملکت امام زمان ع را از دست نا اهلان نجات بده ان شا ء الله
  • فریدون ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    دولت کنونی وبالاخص شخص روحانی بشکل مرموزی دارند برجام را به رهبری نسبت می دهند وبعید نیست درماههای آینده خودراکاملا از فاجعه برجام تبرئه کنند
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    ببخشید مصلحی با محمدی ری شهری فرق داره؟ یا یکی هست
  • ابوالفضل ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    ای آقا ! کجای کارید ... از ماست که بر ماست ... چشم و گوشمان را گرفته ایم و فقط میگیم : مااهل کوفه نیستیم علی تنها بماند . عزیزان " علی " تنها مانده است و دشمندر چند قدمی خیمه ی علی است .
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    با نظر فريدون كاملا موافقم ؛ چرا كه مقام معظم رهبري بارها فرمودند : (( مذاكرات نتيجه اي نخواهد داشت و ما به آمريكا هيچ اعتمادي نداريم . )) ولي آقايان دست بر نداشتد .
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    آفرین با این بصیرت آگاهی
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    دوغتو بنوش!!!
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    حقيقتا" هم كه رهبر حكيم و بصير و هوشيارمان تا چه اندازه مظلوم واقع شده انددرميان اينهمه آدمهاي نفاق پيشه قدرت طلبي كه از نجابت و حلم و صبر ايشان نهايت سوء استفاده رابرده و مي برند.خدا را به حق خونهاي مقدس شهداي مظلوم اين انقلاب قسم مي دهيم كه اين منافقان را رسواي خاص و عام نموده و باطن كثيفشان را براي همه مردم آشكار سازد تا نتوانند بيش از اين خون در دل اين سيد والامقام و رهبير حكيم و بصير و ديده بان هوشيار كشور و نظام كنند.
  • پسر ایران ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    درود بر حاج حیدر مصلحی ، انقلابی واقعی و اصیل بدون ریا و تزویر و نقاب ...
  • ناشناس ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    احمقققققققققق کی بود که می گفت خزانه خالیه،پول یارانه نداریم و ...
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    دولت تدبير داداش رسانه دراختيارداره .كسي نميتونه اشتباهات دولت تدبير روبرملا كنه
  • خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    نه چنین نیست کاملا در اشتباه هستید فعلا صبر می کنیم وقتش برسد نشان خواهیم داد که ما اهل کوفه نیستیم مگر جان ما از مدافعان حرم بالاتر است یا از شهیدان 8سال دفاع مقدس
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    انشاءالله
  • مسعود ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    مایه ی شرمساری انداختن مسئولیت برجام بر گردن رهبری است .
  • ناشناس ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    آن سه ننگی که به پیشانی ایران زده اند ترکمنچای و گلستان و سپس "برجام"است
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    چندین دوره ریاست جمهوری را در طول زندگیم دیدم ولی تو هیچکدوم مثل این دوره احساس تحقیر از سمت امریکا و ناامیدی از داخل کشور ندیدم.
  • مهدي ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    شايد عباس ميرزاي بدبخت حق داشت چون دشمن قلدر بود و ما دست خالي و بالاخره يه امتيازاتي گرفتيم اما امروز كه آنقدر ضعيف نبوديم كه اينجوري امتياز بديم يك نفرشون به روغ گفت خزانه خاليه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس