کد خبر 662972
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

نیروهای عراقی در بخش شرقی موصل در چندین منطقه با تروریست‌های داعش درگیر شده‌اند و توانسته‌اند وارد مناطق «المیثاق» و «الوحده» شوند.

 به گزارش مشرق، پس از چند روز کاهش شدت درگیری‌ها، نیروهای ارتش و یگان مبارزه با تروریسم عراق از صبح امروز (سه شنبه) چندین عملیات را در بخش‌های مختلف شرق موصل آغاز کرده‌اند.

به نوشته پایگاه خبری شفق نیوز، درگیری‌های شدیدی در نزدیکی منطقه «صناعة الایسر» در شرق موصل وجود دارد.

پایگاه اطلاع‌رسانی الحشد الشعبی نیز گزارش داده است که نیروهای عراقی با پشتیبانی نیروی هوایی توانسته‌اند وارد منطقه «المیثاق» و «الوحده» در جنوب شرق موصل شوند.

جنگنده‌های عراقی امروز همچنین پایگاه «الغزلانی» و منطقه «وادی حجر» را با هدف هموار کردن عملیات نیروهای عراقی بمباران کردند.

روز گذشته برای اولین بار جنگنده‌های اف16 عراق اقدام به بمباران مواضع داعش در موصل کرده بودند.

در همین حال امروز صبح نیروی هوایی عراق اقدام به پخش میلیون‌ها اعلامیه در شهر موصل، الحویجه و القائم و مناطق تحت اشغال داعش کرد و در این اعلامیه‌ها به مردم تضمین داده شده بود که داعش به ساعات پایانی خود رسیده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
    0 0
    نباید ایران و عراق از امریکا و ترکیه بترسند و حشدالشعبی نیز باید وارد غرب موصل بشود باید ایران خودش بمباران موصل را برعهده بگیرد و هر چهار کشور باید به ترکیه اعلان جنگ کند مردم ایران که آماده اند- خواهشا چاپ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس