نماینده مردم تبریز در مجلس نسبت به عدم بررسی سانحه برخورد دو قطار در استان سمنان تذکر داد.

به گزارش مشرق، در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس در تذکر آئین‌نامه‌ای گفت: مسئله برخورد دو قطار، این ارزش و اهمیت را دارد که در دستور کار امروز قرار گرفته و در صحن علنی مورد بررسی قرار می‌گرفت.

وی افزود: مجلس برای یک سخنرانی تعطیل شده، دقایق متمادی را وقت می‌گذارد، برای دهها سخنرانی تعطیل شده در همین روزهای اخیر، وقت نمی‌گذارد، برای یک احضار به دادگاه، دقایق متمادی وقت صرف شده و به طور مشروح اجازه می‌دهد که صحبت‌ها مطرح شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: ۵۰ نفر انسان جان خود را از دست داده‌اند، تعدادی در آتش سوخته‌اند و خانواده‌های آنها متألم هستند، شما دو دقیقه وقت نمی‌گذارید که این مسئله در صحن علنی بررسی شود.

فرهنگی گفت: کمیسیون گزارش داده و این گزارش به نمایندگان داده شده است؛ در تابلوی اعلانات این مسئله درج شده اما در دستور کار امروز قرار نگرفت؛ این خلاف صریح آئین‌نامه مجلس است.

وی تصریح کرد: این مسئله ارزش دارد که دقایقی برای آن وقت صرف شود تا برخی نمایندگان این مسئله را توضیح دهند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این‌گونه نباشد که مجلس نسبت به موضوع به این مهمی بی‌تفاوت بوده و به راحتی از آن عبور کند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: این مسئله پیگیری می‌شود، این مسئله مهم است و کمیسیون هم آن را پیگیری می‌کند.

وی افزود: همان ساعات اولیه‌ای که این اتفاق رخ داد، کمیسیون عمران به مسئله ورود پیدا کرد، گزارش اولیه را ارائه دادند و امروز هم در کمیسیون عمران بررسی خواهد شد.
 
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس