در حاشیه سخنرانی معصومه ابتکار، دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس یک کپسول اکسیژن به وی اهدا کردند.

به گزارش مشرق، مراسم گرامیداشت روز دانشجو امروز با حضور جواد اطاعت فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب و معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد که در این جلسه فرصت صحبت به نماینده بسیج دانشجویی داده نشد.
 
هدیه جالب دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس به ابتکار+عکس


در حاشیه سخنرانی معصومه ابتکار، دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس یک کپسول اکسیژن به وی اهدا کردند.

 هدیه جالب دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس به ابتکار+عکس

در نامه بسیج دانشجویی دانشگاه به خانم ابتکار آمده است:

 با کمال تشکر و احترام نسبت به حضور شما در جمع دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس بر خود واجب دانستیم از شما به خاطر دهه‌ها ابتکار، تلاش و فداکاری در عرصه زیست محیطی کمال تشکر و قدردانی را بنماییم.

بر خود واجب دانستیم از شما که تریبون محیط زیست را تبدیل به تریبون جناح سیاسی خود نکرده‌اید و به جای پرداختن به مشکلات زیست‌محیطی در جامعه، به آلودگی‌های سیاسی دامن نزده‌اید و نیز به خاطر ابتکار جدید شما و استخدام دیپلمه‌ها در پست‌های کلیدی سازمان تحت امر آن هم برای اشتغال‌زایی کمال تشکر و قدردانی را بنماییم.

در اینجا از طرف کلیه مردم ایران و ریه های زخم خورده مردم خوزستان، سیتان و بلوچستان و همچنین به خاطر تلاش‌های شما در احیای تالاب هامون نیز کمال تشکر و قدردانی را داریم.

معاونت محترم ریاست جمهوری، از ابتکار شما در عدم کپی برداری از مقالات دیگران و کسب مدارج علمی و افتخار آفرینی برای کشورمان و حل معضل آلودگی‌های زیست‌محیطی آن هم با توجه به نسخه‌های زیست محیطی دیگر کشورها، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

در پایان از طرف شورای راهبردی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس به شما پیشنهاد می دهیم جهت سلامتی جسمی و روحیتان در زمان حضور در ایران نه در زمان سفرهای خارجیتان از هدیه این مجموعه که یک کپسول های هوای پاک می باشد استفاده نمائید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
    0 0
    سیاسی شدن محیط زیست هیچ کمکی به حل مشکل نمی کنه ایران داره تغییر اقلیم میده و داره صحرا میشه نه تنها ایران بلکه کل خاورمیانه...با هزار میلیارد دلار هم نمیشه جلوی اون رو گرفت
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
    0 0
    ترکیه و سوریه و عراق سد بستن رو فرات ، فکر کنم این در ید قدرت محیط زیست ما نیست
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
    0 0
    مسخره بازی چیه؟
  • محموداعرابی ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
    0 0
    مرحبا به این دانشجویان عزیز درضمن پیشنهاد میشه ازجناب رییس جمهور، دکتر نوبخت، آقای ظریف، آقای نعمت زاده، آقای طیب نیا وآقای سیف(این دوباهم بایدبیان حتما)، آقای بیژن مرتضوی یا بیژن زنگنه ( این مورد فرقی نمیکنه فقط بیژن باشه ) دعوت کنید در دانشگاهتون . اگر هدیه ای هم خواستین من گزینه های زیادی سراغ دارم برای دوستان دلسوز.خودم هم تقبل میکنم. راستی مردنازنین آقای ترکان یادم رفت(ماشاالله طی الارض دارند ایشون و همزمان درچند سازمان مشاهده شدند ) ازاسم بقیه دوستان صرف نظر شد چون شمایکی ازاین دوستان روکه دعوت کنید بقیه هم به طور پیش فرض درسالن حاضرهستند.مثل آقای فریدون، آقای انصاری، آقای نهاوندیان و... حتما دعوت کنید.حتما
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
    0 0
    ایشان جزو تسخیر کنندگان لانه جاسوسی بوده ولی در حال حاضر فرزندانشان در امریکا تحصیل وزندگی میکنند!!!!!
  • saeed ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
    0 0
    حال کردم دمتون گرم ... عجب حرکتی زدین ...
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
    0 0
    چقدر خوشمزه هستن این آقایون به اصطلاح دانشجو خیلی مردین به غارت کنندگان 800 میلیارد دلار ثروت مملکت لوح بدین و از مسببین غارت گر اون تقدیر کنین
  • عباس ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    باتشکرازدوستان دانشجو؛راستی مدتی خانم ابتکارنبودن!ایشون مرخصی تشریف داشتند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس