کد خبر 662430
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

در پی دفع حمله شدید مزدوران رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن به گذرگاه مرزی علب از سوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، شماری از آنها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

 به گزارش مشرق، به نقل از المیادین، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، حمله شدید مزدوران عبدربه منصورهادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن را به سمت گذرگاه مرزی علب، دفع کردند.

در پی این عملیات شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند و 6 خودروی نظامی آنها منهدم شد.

در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به بخش رازح در صعده در شمال یمن، یک دختربچه یمنی به شهادت رسید و 4 نفر دیگر از اعضای خانواده او نیز زخمی شدند.

همچنین در پی حملات هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به بخش مرزی باقم در صعده، یک زن و دو دختر بچه وی به شهادت رسیدند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به حملات عربستان، مراکز تجمع ارتش سعودی در مجتمع القرن و دو تپه الحمراء و الثلاثین در جیزان را هدف قرار دادند.

در این بین 7 تن از مزدوران منصور هادی در منطقه مرزی میدی در استان حجه در غرب یمن به هلاکت رسیدند و یک خودروی حامل مهمات آنها منهدم شد.

یک منبع نظامی گفت که در پی حملات موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مراکز تجمع مزدوران منصور هادی در منطقه عیده در جبهه نِهم  صنعا، شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که در این مدت هزاران شهروند یمنی به شهادت رسیده و یا زخمی شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
    0 0
    باید روسیه به بهانه مبارزه با داعش چند فروند موشک کروز به مراکز تجمع داعش بزند- از حالا باید روسیه و مقاومت خودش را برای یمن آماده کنند - خواهشا به مقامات برسانید
  • ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
    0 0
    من به قیام یمن بیشتر از جنگ سوریه و عراق اعتقاد دارم این یک حدیث است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس