عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ضمن اعلام خبر اعمال دو اصلاحیه در آیین‌نامه این شورا گفت: چهار عضو شورای هماهنگی هنوز در جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری شرکت نمی‌کنند که دوستان مشغول مذاکره‌ براری نزدیک‌تر کردن نگاه‌ها و حل مشکلات هستند.

به گزارش مشرق، یدالله طاهرنژاد عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بابیان اینکه در جلسه روز گذشته شورای هماهنگی اصلاحات در مورد سیاست‌های کلی انتخابات بحث و گزارش کارگروه امور استان‌ها به جلسه ارائه شد، گفت: دو اصلاح در آیین‌نامه شورای هماهنگی در دستور کار بود که طرح موضوع شد ولی به دلیل طولانی بودن بحث‌ها رأی‌گیری آن به جلسه بعدی موکول شد.

وی در تشریح مفاد بررسی‌شده در جلسه یک‌شنبه 14 آذر شورای هماهنگی اصلاحات افزود: بحث اصلاح یا تفسیر پذیرش عضویت با دوسوم اعضای حاضر یا کل مطرح بود که در آیین‌نامه مورد ابهام بود که موردبررسی قرار گرفت.

طاهرنژاد ادامه داد: همچنین ابهامی بود که اگر یک تشکل اصلاح‌طلب برای یک سال که به‌عنوان عضو ناظر پذیرفته می‌شود اگر برای عضویت دائم رأی نیاورد تکلیفش چه می‌شود که در این مورد هم شفاف‌سازی‌هایی صورت گرفت.

وی در پایان پیرامون اختلاف برخی اعضای شورای هماهنگی اصلاحات با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اظهار داشت: چهار عضو شورای هماهنگی اصلاحات هنوز در جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری شرکت نمی‌کنند که دوستان مشغول مذاکره‌ برای نزدیک‌تر کردن نگاه‌ها و حل مشکلات هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس