کد خبر 661865
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

مصاحبه‌های عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به خصوص در حوزه فنی برای اعضای تیم استقلال و به خصوص مردان کادر فنی این باشگاه خوشایند نبوده و واکنش سایر اعضای باشگاه را در پی داشته است.

به گزارش مشرق، حسن زمانی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در روزهایی که سایر اعضای هیات مدیره این باشگاه -به درستی- سکوت کرده و از انجام مصاحبه پرهیز می‌کنند، یک تنه از سوی هیات مدیره تن به مصاحبه می‌دهد و جالب اینجاست که اغلب مصاحبه‌های وی نه در حوزه مدیریت، بلکه در حوزه فنی انجام می‌شود.

این موضوع به هیچ وجه به مذاق کادر فنی و حتی مدیرعامل باشگاه استقلال خوش نیامده و استقلالی‌ها از مصاحبه‌های عضو هیات مدیره خود راضی نیستند. به خصوص از آخرین مصاحبه زمانی که در آن عنوان داشته بود: «شوک من به استقلال جواب داد». استقلالی‌ها معتقدند که کارهای فنی، تمرینات و تمهیدات آنها با این مصاحبه عضو هیات مدیره زیر سئوال رفته است.

حال بسیاری از اعضای باشگاه استقلال در نظر دارند در واکنش به مصاحبه‌های -به خصوص در حوزه فنی- حسن زمانی، به صورت دسته جمعی از وزیر ورزش درخواست کنند تا در تغییراتی که قرار است در هیات مدیره استقلال ایجاد شود، وی در ترکیب جدید و آینده این هیات مدیره حضور نداشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس