چقدر با خرید اینترنتی در وقت خود صرفه جویی کرده اید؟ فرض کنید قرار است با همکاران خود سفری داشته باشید، وقت بسیار کمی دارید، و خرید بلیط اتوبوس نیز به عهده شماست. اگر فکر می کنید می توانید با مراجعه به شرکت های مسافربری، بلیط اتوبوس­تان را در کم ترین زمان ممکن و با صرف کم ترین انرژی می خرید سخت در اشتباهید. البته که خرید بلیط اتوبوس به صورت مستقیم از شرکت­های مسافربری، یکی از روش­های معمول و همیشگی بسیاری از مسافران است، اما اگر عجله دارید و می خواهید هرچه سریع تر برنامه سفرتان را بچینید، این را بدانید که استفاده از روش سنتی خرید بلیط دشواری­های خاص خود را خواهد داشت.

تا حالا به مدیریت زمان فکر کرده اید، و می دانید چه اهمیتی دارد؟ مگر خرید بلیط اتوبوس با مراجعه به شرکت مسافربری چه ایرادی دارد؟ چه اتفاقی افتاده که به خاطر آن، می توانیم خرید اینترنتی بلیط اتوبوس را به خرید حضوری آن ترجیح دهیم؟ اول و مهم­تر از همه این است که وقت شما خیلی بیش‌تر از آن‌چه که باید و شاید در مراجعه به شرکت های مسافربری گرفته می‌شود و از این هم که بگذریم، چرا وقتی می‌توانید با استفاده از لپ‌تاپ، تبلت و یا تلفن همراه‌تان بلیط اتوبوس بخرید، بیهوده راهی خیابان‌ها و سردرگمی‌هایش بشوید؟

 
با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس، در زمان خود صرفه جویی کنید! 

چگونه می توان از خرید بلیط اتوبوس، مطمئن شد؟ فراموش نکنید که خرید سریع به تنهایی آرامش شما را تضمین نخواهد کرد و امنیت خرید نیز، حرف اول را می زند. بلیط اتوبوس اگر مطمئن نباشد، به هر شکلی هم که خریداری‌اش کنید، ممکن است برای‌تان دردسر ساز بشود. اما اگربلیط اتوبوس را از جای درست خریداری کنید، دیگر نیازی نیست که نگران باقی مسائل باشید و می‌توانید با خیال راحت، به سایر برنامه‌ریزی‌های سفرتان مشغول شده و کار را به دست کاردان‌اش بسپارید و صرفا، با انتخاب کردن مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظر بلیط دلخواه‌تان را با چند کلیک ساده بخرید.

چرا خرید اینترنتی؟ از بین خرید حضوری و خرید اینترنتی بلیط اتوبوس، خرید اینترنتی مزایایی دارد که نمی شود به آن ها بی توجه بود. علاوه بر صرفه جویی در وقت، خرید اینترنتی امکان انتخاب شما را بالاتر می برد. زمانی که وارد وب سایتی می شوید و تصمیم می گیرید که بلیط خود را از آنجا بصورت اینترنتی بخرید، می توانید از بین گزینه های متنوع شرکت های مسافربری، هر کدام را که بیشتر مناسب سفرتان هست انتخاب کنید. علاوه بر این شما می توانید از نوع اتوبوس و همچنین موقعیت صندلی خود و همکارانتان مطلع شوید، و در صورت تمایل هر کدام را که برایتان مناسب تر است انتخاب کنید.

به چه مواردی در خرید دقت کنیم؟ تاریخ، مبداء و مقصد و ساعت حرکت از جمله موارد مهمی هستند که باید حین خرید اینترنتی به آن ها توجه داشته باشید. زماین که سیستم اینترنتی فروش بلیط اتوبوس را انتخاب کردید، تنها چند کلیک با سفرتان فاصله دارید.

انتخاب صحیح کدام است؟ با کمی جستجو متوجه می­شوید که سایت­های زیادی فروش آنلاین بلیط اتوبوس را انجام می دهند. پیدا کردن سامانه ای معتبر و در عین حال کاربردی و ساده کار سختی است. سفر 724، طی سالیان گذشته سرویس هایی را به مسافرانش ارائه کرده است که از شرکت های مسافربری معتبری چون سیر و سفر، میهن نور، عدل، رویال سفر و ... می باشند و تعداد این شرکت ها به بیش از 700 عدد رسیده است. علاوه بر این مجموعه‌ای از اتوبوس‌های به‌روز ناوگان حمل ‌و نقل کشور (مان، مرسدس بنز، ولوو، اسکانیا، داف و...) را در لیست سرویس ‌های خودش دارد.

همچنین امکان خرید بلیط اتوبوس را از اکثر ترمینال های شهرهای کشور مانند (ترمینال جنوب، ترمینال غرب، ترمینال مشهد، پایانه بیهقی، ترمینال تبریز و ...) فراهم کرده است. سفر 724 علاوه بر سفرهای داخلی، سفرهای خارجی (مانند ترابوزان، وان، ارزوروم، تفلیس، باتومی، ایروان، باکو، سلیمانیه، اربیل، آنکارا و استانبول و ...) را نیز در سرویس های خود دارد.

با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس، در زمان خود صرفه جویی کنید! 

استرداد آنلاین و بازگشت وجه به حساب بانکی، از ویژگی های متمایز سامانه سفر 724 است که بر عکس سایت های مشابه، مبلغ را در حساب کاربری شما به عنوان اعتباری جهت خرید های بعدی حفظ نمی کند.

سفر 724 تنها به گرافیک و ظاهر سایت نپرداخته و تلاش کرده است تا با فراهم نمودن اطلاعات بیشتر و همچنین پرهیز از مراحل اضافی و وقت گیر و همچنین پیشنهادهای ویژه، ازجمله بلیط اتوبوس ارزان و تخفیف دار، خرید بلیط را به کاری لذت بخش تبدیل کند.

سفر724 در ایام مختلف سال مسابقه، قرعه کشی و جوایز ویژه ای برای خریداران بلیط اتوبوس دارد و همچنین اعضای کانال تلگرام (@safar724) سفر 724 این شانس را دارند که در قرعه کشی ماهانه ویژه عضوهای تلگرام شرکت کنند و برنده جوایز ویژه که از طرف اسپانسرهای سفر 724، شرکت های مسافربری و یا خود سفر724داده می شود باشند.

فرصت شرکت در قرعه کشی مخصوص اعضای تلگرام را از دست ندهید با یک عضویت ساده هر ماه شانس برنده شدن جایزه داشته باشید!

اگر می خواهید سفری لذت بخش و شیرین را تجربه کنید و در زمان صرفه جویی کنید، از سفر 724 به عنوان آسان ترین راه رزرو و خرید بلیط اتوبوس استفاده کنید!

 
**این یک محتوای تبلیغاتی است **

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس