کد خبر 660944
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می‌توانستیم در دیدار مقابل صبا و هنگامی که این تیم 9نفره شده بود، به گل پنجم هم برسیم.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل صبا در نشست خبری گفت: از نتیجه بازی راضی هستم و سه امتیاز خوب گرفتیم. در شهر خیلی خوب و همچنین در شهر مورد علاقه‌ام که مشهد هم بود، بردیم. به جز حواشی در دقایق پایانی می‌توانستیم به گل های سوم و چهارم و پنجم هم برسیم.

وی در واکنش به سوال یک خبرنگار اظهار داشتت: از شما می‌خواهم ادبیات تان درست شود. شما اظهار نظر نکنید سوال کنید و من به شما جواب بدهم. ادبیات شما باید خوب باشد و با ۲۰ موقعیت گل مگر می شود که بازی بار فنی نداشته باشد. در مورد مسایل حاشیه‌ای نمی‌توانیم جوابگو باشیم. نمی‌توانم بگویم چه ادبیاتی در کنار زمین رد و بدل شد. همه ما را قضاوت کنید عقبه ما و دوستان را در نظر بگیرید و هم عقبه خرمگاه را قضاوت کنید. فوتبال شغل ما است اما به خاطر فوتبال حاضر نیستیم که توهینی بشنویم. از نظر اخلاقی روز خوبی برای فوتبال کشورمان نبود. روزی من ۲۳ ساله بودم اکنون ۴۳ سال سن دارم شما ما را  قضاوت کنید. صبا بعد از ۹ نفره شدن هم تلاش می‌کرد گلزنی کند از نظر اخلاقی شاهد روز خوبی نبودیم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: در مورد داوری روزی که بردیم و باختیم و مساوی کردیم داوری را نقد نمی‌کنیم، همانطور که اجازه نمی‌دهیم داوران ما را نقد کنند. داوری هم در حد و اندازه ما نیست که بخواهیم آنها را نقد کنیم. در سطح اول دنیا داور داریم و قطعا در برنامه های مختلف کارشناسان نظر می‌دهند. من ادبیات شروع کارم در نفت را دارم، داور حکم قاضی میدان را دارد و قاضی حرف اول و آخر را می‌زند و قاضی انسانی است و اشتباه هم اگر داشته سهوی بوده ولی من در داوری چیز بدی ندیدم.

سرمربی استقلال در مورد شرایط فنی بازی گفت: در روند بازی یک بر صفر پیش بودیم. تیم‌های ۱۰ نفره سخت‌تر از تیم‌های ۱۱ نفره هستند زیرا احساس می‌کنید تیم ۱۰ نفره ۱۲ نفره شده‌اند اما بعد از ۹ نفره شدن روند بازی تغییر کرد. ما روند تیم صبا را بررسی کرده‌ بودیم و اگر صبا با ۵ دفاع هم بازی می‌کرد به گل می‌رسیدیم. بعد از گل اول می‌توانستیم گل های دوم و سوم هم بزنیم.

منصوریان در مورد اینکه اولین سرمربی استقلال بودید که صبا را بردید گفت: قم برایم خوش یمن است. مهم‌ترین مساله این است که گل نخوردیم. وقتی وریا مصدوم شد تمام بازیکنان تکنیکی و باهوش نباید بال بازی کنند. با یعقوب صحبت کردم که دفاع چپ بازی کند، او اگر قبول کند که دفاع چپ خوبی در تیم ما می‌شود و بالانس تیم ما ایجاد می شود. ما در خط آتش مان توانایی گلزنی داریم اما باید تلاش کنیم گل نخوریم.خلق موقعیت برای ما ساده است.

سرمربی سرمربی استقلال در مورد بازی رضا عنایتی در خط دفاع گفت: یک روز در جام حذفی مقابل پدیده دیدیم که ۴ مهاجم گذاشته و رضا عنایتی دفاع آخر بازی کرد. نقطه مثبت رضا را در نظر بگیریم. او در این سن توانایی دارد که در خط دفاع بازی کند و فکر می‌کنم کمبود دفاع باعث شد که عنایتی در خط دفاع بازی کند. باید به تخته بزنم که رضا چشم نخورد. در زمانی که نفت هم بودم دیدم که عنایتی مقابل ما دفاع آخر بود. کاش اتفاقات زشت داخل پیست رخ نمی‌افتاد. بازیکنان قول دادند برد هدیه تولدم خواهد بود. از عادل فردوسی پور می‌خواهم که به حاشیه‌های این بازی نپردازد زیرا اتفاق جدیدی در فوتبال ما نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امید ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    سرمربی استقلال باید بگه اگه داور بیشتر وبهتر با ما همکاری میکرد وچند نفر دیگه رو اخراج میکرد می تونستیم بیستر گل بزنیم
  • ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    لنگی تو برو به فکر تمارض هاتون باش که شده تاکتیک تیمت و البته با داورها هم هماهنگه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس