کد خبر 66067
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۸

گفته می شود ۴چند تن از کارمندان بخش فارسی بی بی سی برای دریافت یارانه نقدی به سفارت ایران در لندن مراجعه کرده اند!

به گزارش مشرق به نقل از  محرمانه، یک منبع آگاه از سفارت ایران در لندن به محرمانه آنلاین گفت: ۴ تن از خبرنگاران بخش فارسی بی بی سی با کمال وقاحت با مراجعه به سفارت ایران خواستار دریافت یارانه نقدی شده اند.

وی ادامه داد: این ۴ تن در بخش فارسی بی بی سی مشغول به کار هستند ۲ تن از این افراد در بخش مانیتورینگ و ۲ تن دیگر به عنوان خبرنگار با بی بی سی فارسی همکاری رسانه ای دارند و ماهیانه ۳۰۰۰ پوند دریافت می کنند.

این منبع مطلع ادامه داد: این ۴ تن هفته گذشته با حضور در کنسولگری ایران در لندن در مورد چگونگی دریافت یارانه نقدی خود از مسئولان امر سئوال کردند که البته مسئولان امر پاسخگویی انقلابی به این مزدوران رسانه های ضد انقلاب دادند.

وی گفت: مسئولان امر به این ۴ تن گفته اند که ما نمی توانیم حق ملت ایران را به شما مزدوران وطن بدهیم چرا که آنگاه در برابر خدای خود و ملت ایران باید پاسخگو باشیم.

وی در پایان گفت: گفته می شود مدیر بخش بی بی سی فارسی به دلیل مخالفت ما با دادن یارانه نقدی به عوامل ضد انقلاب تصمیم گرفته است بر حقوق این ۴ تن بی افزاید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
    0 0
    واضح است که حتی بی خانمان های لندن هم احتیاجی به یارانه 15 پوندی ندارند چه برسد به خبرنگاری که چندهزار پوند حقوق می گیرد، باید دید این روباه پیر پشت این کار چه نقشه ای دارد
  • ناشناس ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
    0 0
    چرا اسم این افراد رو اعلام نمیکنید تا همه بدونند که از بین اون عده کدوم ماشون از همه پرروترند؟در ضمن اصل خبر و که می دید دیگه چرا بقییشو پنهون می کنید.شما هم شدید بگم بگم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس