کد خبر 658939
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

سخنگوی شرکت ملی گاز از تغییر خط لوله و وصل گاز 400 مشترک غرب شهر تهران خبر داد و گفت: فشار گاز در استان‌های مازندران، و گلستان به حال طبیعی برگشت و گاز شهرهای آمل، بابل و بابلسر تا صبح امروز به طور کامل وصل شد.

به گزارش مشرق، مجید بوجارزاده سخنگوی شرکت ملی گاز، اظهار داشت: در محدوده خیابان طالقانی در اتوبان شهید اشرفی اصفهانی تهران یکی از خطوط لوله 90 میلی متری انتقال گاز نیاز به تعویض داشت، تا فشار گاز در این منطقه با توجه به مصرف بسیار بالا افت نکند و به دلیل محل خاص عبور خط لوله انجام این کار برای روز جمعه برنامه‌ریزی شد و خط 90 میلیمتری با خط 4 اینچ جایگزین شد.

وی ادامه داد: در اثر این کار گاز منزل 400 مشترک قطع شد که خوشبختانه تا ساعت 2 بعدازظهر امروز این عملیات به پایان رسید و گاز مشترکان نیز دوباره وصل شد.

سخنگوی شرکت ملی  گاز درباره وضعیت افت فشار گاز در استان‌های گلستان و مازندران توضیح داد. خوشبختانه مشکلات فنی موجود برطرف شد و فشار به حال طبیعی بازگشت و امکان استارت خوردن ارسال گاز به بعضی شهرهای این استان‌ها دوباره فراهم شد و شب گذشته گاز شهرهای آمل، بابل و بابلسر که قطع شده بود، دوباره وصل شد و حتی گاز اغلب روستاها نیز وصل شد و تا صبح امروز تقریبا گاز همه مشترکانی که در این استان‌ها با قطعی گاز مواجه شده بودند، مجددا وصل شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس