سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از پیروزی تیم روستوف مقابل تیم سابقش ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته تیم فوتبال بایرن مونیخ با ستاره‌هایش مقابل تیم روستوف روسیه با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد که یکی از گل های این دیدار را سردار آزمون، مهاجم ایرانی روستوف وارد دروازه مونیخی ها کرد.

برخی رسانه های اروپایی گزارش کردند که پپ گواردیولا که تا فصل گذشته سرمربی بایرن مونیخ بود، از این شکست مونیخی‌ها خوشحال است.

طبق برنامه تیم منچسترسیتی در صورت صعود به مرحله بعدی مسابقات به احتمال زیاد با بایرن در صورت صدرنشینی و چنانچه سیتی در رتبه دوم باشد، این دو تیم با هم روبه‌رو خواهند شد و شاید دلیل خوشحالی سرمربی اسپانیایی به همین دلیل است که شاگردان آنچلوتی در صورت از دست دادن صدرنشینی گروه، دیگر به هم نخواهند خورد.

گواردیولا در این زمینه اظهار داشت: به نظر من همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا از تیم های قدرتمند اروپایی هستند و بایرن مونیخ هم تیمی مانند منچسترسیتی است و اکنون در رده دوم جدول گروهی خود قرار دارد. اطمینان دارم هر تیمی که در مرحله بعدی با بایرن روبه‌رو شود، به شدت اذیت خواهد شد.

وی ادامه داد: از شکست بایرن مونیخ مقابل روستوف خوشحالم چون در مرحله بعد ما با این تیم روبه‌رو نمی‌شویم.اما دوباره تاکید می‌کنم که همه تیم ها خطرناک و قدرتمند هستند و در هر مسابقه امکان رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد.

پپ تاکید کرد: البته از حالا هم نمی‌توانیم مسابقات مرحله بعدی را پیش‌بینی کنیم پس کمی صبر می‌کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس