کد خبر 658327
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از موکول شدن جلسه مشترک این تشکل سیاسی‌_مذهبی با احزاب اصولگرا به بعد از ماه صفر خبر داد.

به گزار مشرق، حجت‌الاسلام محمدتقی مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درباره زمان جلسه مشترک با اصولگرایان برای انتخابات 96 که قرار بود تا پایان ماه صفر برگزار شود، از موکول شدن جلسه مشترک این تشکل سیاسی‌- مذهبی با احزاب اصولگرا به بعد از ماه صفر خبر داد.

مصباحی‌مقدم با اشاره به تشکیل جلسه جامعه روحانیت شب گذشته به ریاست آیت‌الله موحدی کرمانی اظهار داشت: در این جلسه گزارشی توسط آقای محمدی عراقی از اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت درباره راهپیمایی اربعین ارائه شد.

سخنگوی جامعه روحانیت ادامه داد: آقای محمدی عراقی گزارشی از فعالیت ستادهای مردمی که در ایران و شهرهای همجوار عراق ایجاد شده بود ارائه و به حضور بیش از 12 هزار نفر از نیروهای شهرداری در مسیر نجف تا کربلا پرداخت.

وی تصریح کرد: در این گزارش اشاره شد که تا سال گذشته 26 ملیت در راهپیمایی اربعین حضور داشتند که این رقم امسال به دو برابر یعنی 50 ملیت از اروپا،‌ آفریقا و آسیا افزایش یافته بود.

مصباحی‌مقدم با اشاره به بایکوت خبری راهپیمایی عظیم اربعین از سوی رسانه‌های غربی- عربی یادآور شد: کثرت شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی پیش‌بینی‌ها را به هم ریخت طوری که چندین بار با کمبود امکانات مواجه و بلافاصله آن را جبران کردند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز همچنین خاطرنشان کرد: در جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت آیت‌الله تسخیری نیز گزارشی از عملیات موصل و اقدامات حشدالشعبی برای مقابله با داعش ارائه داد.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس