کد خبر 658303
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

فرمانده یگان ضد تروریسم عراق از انهدام 200 خودروی بمب‌گذاری شده داعش توسط نیروهای این یگان در محور شرقی عملیات نینوا خبر داد و گفت: با پیشروی خوب نظامیان عراقی در محله‌های موصل فاصله اندکی تا مرکز شهر داریم.

به گزارش مشرق، سرلشکر «معن السعدی» فرمانده تیپ طلایی دوم متعلق به یگان ضد تروریسم عراق با اشاره به ادامه پیشروی نیروهای یگان ضد تروریسم در داخل محله های موصل اظهار داشت: این نیروها با آزادسازی شماری از محله های مهم شرق موصل به پیشروی میدانی بزرگی دست یافتند.

وی افزود: یگان مبارزه با تروریسم پس از تکمیل پاکسازی مناطق آزاد شده در اطراف شهر موصل کار پاکسازی محله های عدن، الآخاء و پروژه آب در شرق موصل را آغاز کردند.

السعدی با بیان اینکه نیروهای یگان ضد تروریسم فاصله بسیار اندکی تا مرکز موصل دارند، افزود: برخی مسائل پیشروی سریع تر نیروهای عراقی را با  مشکل مواجه کرده که از جمله آن حضور مقرهای عناصر داعش در داخل محله های مسکونی و همچنین حملات سنگین داعش با خودروهای بمب گذاری شده است.

فرمانده یگان ضد تروریسم عراق همچنین از انهدام 200 خودروی بمب گذاری شده داعش در شرق موصل از آغاز عملیات نینوا تاکنون خبر  داد.

 وی از نیروی هوایی عراق نیز به خاطر بمباران دقیق اهداف داعش در داخل موصل قدردانی کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس