جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه در زمان صلح باید به فکر مقابله با تهدیدات بود، گفت: مردم وقتی ببینند سربازانشان آماده و انگشتشان روی ماشه است دیگر رجزخوانی دشمنان برایشان اهمیتی ندارد.

به گزارش مشرق، امیر احمدرضا پوردستان طی سخنانی در مراسم معارفه خود به عنوان جانشین فرمانده کل ارتش که در ستاد فرماندهی آجا برگزار شد، با بیان اینکه باید سدها و مواضع را محکم و امادگی ها را در نیروها ایجاد کنیم تا در زمان تهدید بتوانیم با آن به مقابله بپردازیم، گفت: در زمان صلح باید به فکر مقابله با تهدیدات بود. مردم وقتی ببینند سربازانشان آماده و انگشتشان روی ماشه است دیگر رجزخوانی دشمنان برایشان اهمیتی ندارد.
پوردستان، امادگی نیروهای مسلح را عامل ایجاد بازدارندگی و تردید دشمن در حمله دانست وتاکید کرد: این آمادگی اجازه اعمال تهدید را به دمشن نمی دهد و برای همین هم رهبری بر ایجاد آمادگی رزمی تاکید دارند.

وی ادامه داد: ارتش با تدابیر فرماندهی خود، حضور خوبی در عرصه های مختلف زمینی، دریایی و هوایی و حتی سایبری دارد.

جانشین فرمانده آجا اضافه کرد: پرچمداری وظیفه سنگینی برای فرماندهان است و فرمانده ولایی مثل گلادیاتور نیست که فقط در جنگ وارد میدان شود و همه را بکشد و زمین را آلوده کند بلکه باید بصیرت داشته باشد و بصیر کسی است که در فتنه بازی نمی‌کند و اسیر فتنه نمی‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    جناب روحانی گفته در زمان صلح بیاین کار اقتصادی بکنین!!..وا عجبا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس