کد خبر 657447
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

جمعی از نمایندگان پارلمان انگلیس هشدار دادند نیروی دریایی این کشور با خطر قرار داشتن در پایین‌ترین سطح تعداد کشتی‌های جنگی در تاریخ مواجه خواهد شد.

به گزارش مشرق، تعداد کشتی‌های جنگی انگلیس آن‌قدر کم شده که به پایین‌تر حد ممکن در تاریخ رسیده است.

به نوشته شبکه خبری اسکای نیوز، جمعی از نمایندگان پارلمان انگلیس هشدار دادند تعداد کشتی‌های جنگی این کشور خیلی کم شده و این احتمال وجود دارد که ناوهای هواپیمابر در معرض این خطر قرار بگیرند که کشتی محافظی برایشان وجود نداشته باشد.

این جمع نمایندگان پارلمان انگلیس از دولت خواستند، راهبردی مناسب ارائه دهد و این اطمینان وجود داشته باشد که نیروی دریایی انگلیس در حال ضعیف شدن نیست.

نمایندگان پارلمان این ترس را دارند که فقدان کشتی‌های جنگی لازم، سبب شود قدرت نیروی دریایی برای مقابله با تهدیدات کنونی هم کافی نباشد و اصلا در آینده قدرتی برای مقابله با تهدیدات باقی نماند.

وزارت دفاع انگلیس وعده داده است 8 فروند کشتی جنگی جدید و 5 فروند کشتی جنگی جایگزین کشتی‌های فرسوده کنونی ناوگان دریایی خواهند شد.

این هشدار زمانی داده شد که اخیرا انگلیس قرار بود، تعدادی کشتی جنگی به عنوان گارد محافظ از کشتی‌های روسی عبوری از کانال مانش به سوی سوریه، اختصاص دهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    بودجه اینا صرف چی میشه ما با این بودجه چطور این همه قایق و موشک و پهباد داریم اینا ندارن پ چی دارن؟ میخوان قسطی بهشون چند تا شناور تندرو بدیم غیر مسلح

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس