کد خبر 656160
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱

معاون حقوقی رئیس جمهور توسعه اشتغال در کشور را یکی از مهمترین اولویت‌های دولت عنوان کرد و گفت: استان البرز دارای عقب‌ماندگی‌های بسیاری است که باید با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌ها جبران شود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ با اعلام اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های ما توسعه اشتغال و کاهش بیکاری در کشور است افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم مسیر اشتغال را در کشور توسعه داده و بیکاری را در کشور از بین ببریم.

وی ادامه داد: امروز ملت بزرگ استان البرز بار دیگر نشان دادند که آرمان‌های نظام برایشان بسیار مهم است و با حضور خود در مراسم استقبال از رئیس جمهور دل‌گرمی به ما دادند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه تحقق اهداف دولت در سایه هم‌دلی و تعامل مردم، ‌دولت و تمامی دستگاه‌های اجرایی امکان‌پذیر است افزود: ما پس از انقلاب به دستاوردهای بسیار بزرگی رسیدیم که حفظ آنها مهمترین وظیفه است.

انصاری در ادامه سخنان خود به دستاوردهای دولت و برداشته شدن تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: این دولت اقدام بسیار مؤثری را در راستای رفع تحریم‌ها و توسعه اقتصادی در کشور انجام داد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مسکن مهر نیز اشاره کرد و بیان داشت: هنگام آغاز به‌کار این دولت مسکن مهر 420 هزار میلیارد ریال دین به بانک مرکزی داشت و زیرساخت‌های آن اعم از آب و برق و گاز نیز فراهم نشده بود، اما با این حال دولت با وجود محدودیت‌های مالی از انجام آن سرباز نزد و به تکمیل آن پرداخت.

معاون حقوقی رئیس جمهور همچنین به پرداخت یارانه 460 میلیارد ریالی اشاره کرد و بیان داشت: چیزی بیش از یک و نیم برابر بودجه سالانه عمرانی کشور، توسعه سلامت و بیمه عمومی و کاهش هزینه سلامت، توسعه فرهنگ عمومی، واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به پیمانکاران غیر‌دولتی و تحققاتی در راه و راه‌آهن و در حوزه اینترنت از جمله دستاوردهای دولت تدبیر و امید بوده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به استان البرز اشاره کرد و گفت: استان البرز با وجود همه ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف دچار عقب افتادگی‌های بسیاری است که باید توجه و اهتمام ویژه‌ای به این مهم شود.

انصاری گفت: دولت تدبیر و امید 9 هزار و 550 میلیارد ریال به غیر از سرمایه‌گذاری‌های غیر‌دولتی به استان البرز اختصاص داده است.

به گفته وی دارایی‌های خاص شناسایی شده و به بیش از 10 هزار واحد اعتبارات داده شده و یک‌هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار نیز برای طرح‌هایی همچون پروژه مترو و تصفیه‌خانه و تغذیه مصنوعی و پروژه بهداشتی و درمانی از مهمترین اعتبارات تخصیص داده شده به این استان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس