معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ما با شرکت توتال فرانسه قرارداد نبستیم بلکه HOA یا اصول قراردادی را منعقد کردیم و بعد از اینکه اسناد ضمیمه و متن خود قرارداد آماده شد، اقدام به عقد قرارداد می کنیم.

به گزارش مشرق، «غلامرضا منوچهری» معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور توسعه و مهندسی اظهار داشت: مدل جدید قراردادهای نفتی که پیش از این با عنوان IPC شناخته می شد اکنون با عنوان "بیع متقابل پیشرفته" شناخته می شود.

وی با اشاره به اینکه "هنوز ضمیمه انتقال فناوری و دیگر ضمائم مدل جدید قراردادهای نفتی ایران آماده نشده است"، گفت: پیشنهادی را در خصوص ضمیمه انتقال فناوری از معاونت پژوهش و فناوری وزارت نفت دریافت کردیم اما هنوز سند قطعی نیست؛ بلکه در حال بررسی آن هستیم و ضمائم دیگر هم در مرحله نهایی شدن هستند.

منوچهری تصریح کرد: متن اصلی مدل جدید قراردادهای نفتی ایران نیز هنوز نهایی نشده و در مرحله بررسی های نهایی آن هستیم تا متن اصلی قرارداد را آماده کنیم.

وی ادامه داد: ما با شرکت توتال فرانسه قرارداد نبستیم بلکه HOA یا اصول قراردادی را منعقد کردیم و بعد از اینکه اسناد ضمیمه و متن خود قرارداد آماده شد، اقدام به عقد قرارداد می کنیم.

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خاطرنشان کرد: آنچه با شرکت توتال در خصوص توسعه فاز 11 پارس جنوبی امضا کردیم چیزی در حدود 70 – 80 صفحه است اما چیزی که به عنوان قرارداد با ضمائمش امضا خواهیم کرد چیزی در حدود 700 – 800 صفحه خواهد بود.

وی افزود: ضمائم قراردادی از جمله ضمیمه انتقال فناوری تا زمان امضای قرارداد آماده می شوند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس