کد خبر 655362
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶
به گزارش مشرق، کیهان در ستون گفت و شنود امروز خود نوشت:

گفت: یعنی فکر می‌کنی این مدعیان اصلاحات نمی‌دونند که دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان با هم فرقی ندارند و کلینتون و ترامپ سر و ته یک کرباسند؟!
 
گفتم: اگر می‌دانستند که برای شکست کلینتون عزا نمی‌گرفتند و از پیروزی ترامپ اینهمه دچار غم و غصه نمی‌شدند!
 
گفت: طی سی و چند سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد 6 رئیس‌جمهور در آمریکا سرکار آمده‌اند 3 جمهوریخواه و 3 دموکرات و هر 6رئیس‌جمهور بدترین و جنایتکارانه‌ترین برخوردها را با ایران اسلامی داشته‌اند.
 
گفتم: به مدعیان اصلاحات بگو که یادشان رفته همین خانم کلینتون و اوباما، داعش را ساختند، تحریم‌ها را اعمال کردند، با حمایت از اسرائیل و سعودی‌ها در سوریه و یمن و غزه و عراق و افغانستان مردم را قتل‌عام می‌کنند و...
 
گفت: چه عرض کنم؟! یعنی نمی‌دانند که ترامپ هم یک جنایتکار دیگر مثل بقیه است و با هم فرقی ندارند؟!
 
گفتم: یارو در آمریکا برای بازرسی به یک تیمارستان رفته بود، دید یکی از دیوانه‌ها سرش را به دیوار می‌زند و پشت سر هم می‌گوید مونیکا... مونیکا... پرسید علت چیست؟ گفت عاشق خانمی به نام مونیکا شده بود ولی با ازدواجش موافقت نکردند و حالا دیوانه شده، بازرس به طبقه دیگر رفت دید یک دیوانه دیگر هم سرش را به دیوار می‌زند و پشت سر هم می‌گوید؛ مونیکا... مونیکا... پرسید، این یکی دیگر چی شده؟ گفتند؛ با همان خانم مونیکا که به اولی نداده بودند، ازدواج کرده و حالا دیوانه شده!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس