همسر شهید مدافع حرم حاج‌محمد کیهانی گفت: همسرم مدام جمله «لبیک یا خامنه‌ای» را بر لب داشت و جمله مورد علاقه ایشان بود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، بانو عبادی‌نژاد در مراسم سومین و هفتمین روز شهادت «حاج‌محمد کیهانی» که در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: شهید متولد 20 آذر 1357 بودند و هرچه داشتند از ارادتی که به حضرت زینب داشتند به دست آوردند، ان‌شاءالله که مردم به عمق حقایق پی می‌برند، زیرا روایت شهدای مدافع حرم در کلام نمی‌گنجد.
 
وی افزود: اول محرم سال گذشته به محضر بی‌بی زینب(س) مشرف شدند و یکسال و یک ماه از خدمتشان می‌گذشت که به فیض شهادت نایل شد.
 
همسر شهید کیهانی بیان کرد: ایشان حاجتشان را از امام رضا(ع) گرفتند، سری آخری که از سوریه آمدند ما را به زیارت ثامن‌الائمه(ع) بردند و وقتی حاجی از زیارت برگشت محاسنش کاملاً از اشک خیس شده بود. گفتند ان‌شاءالله حلالم می‌کنید، جبران می‌کنم و واقعاً جبران کردند، زیرا من لیاقت آن را نداشتم که در مقام همسر شهید به من تسلیت بگویند و این مرهون دعای خیر حاج‌محمد کیهانی است.
 
بانو عبادی‌نژاد تأکید کرد: حاجی در بارگاه علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) برات شهادتشان را از آقا مطالبه و قطعاً مهر تاییدش را گرفتند و رفتند چرا که 95/8/8 در شهر حلب، توسط تیر قناسه به شهادت رسیدند.
 
پیکر طلبه شهید مدافع حرم محمد کیهانی ششمین شهید مدافع حرم شهرستان اندیمشک شامگاه دوشنبه 10 آبان از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز وارد خوزستان شد. همچنین مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام روز چهارشنبه 12 آبان از میدان امام‌خمینی(ره) شهرستان اندیمشک به سمت گلزار شهدای این شهرستان با شکوه تمام برگزار شد.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    0 0
    لبیک یا خامنه‌ای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس